Makk skrev:Helt riktig, det er ganske enkelt elendig, det man får er faktisk søppel, heldigvis er EBC bremsene jeg bestilte ikke lagd av denne amatøren, de cancer barsene jeg fikk i stainless steel er jo HELT amatør, fy faen, jeg måtte rette dem selv i skrustikke før dem var OEM fit.
En ser det på måten stålet har blitt bendet på, lagd av en amatør uten tvil.
Har bestilt for tusenvis av kroner fra både ATS Racing, Fensport, TCB Performance parts, TwosRus og diverse selgere fra Ebay..... Aldri noe kødd derfra....
STYR UNNA MR2BEN !
Har eid mr2 i 12 år nå.
Har handlet fra stort sett alt som finnes av mr2 og toyota sjapper på nett.
Ingen andre er i nærheten av å tilby kundeservicen til mr2ben, i negativ forstand
Er et par andre som er ræva til å svare og bruker lang tid på å sende, men der får man hvertfall det man skal ha til slutt. Ikke en billig kopidel som ikke passer.
Prøvde listene mellom fanger og skjerm i glassfiber fra mr2ben. Passformen var så elendig at de gikk rett i søpla. Så ikke ut som om de var laget til bilen engang
Kjøpte bærekule som var uorginale fra ham. Kon passet ikke i hullet, så det ble ustabilt og dirkete farlig. Prøvde å stramme med korrekt moment, da sprakk hele gjengepartiet.
Advarte mr2ben om dette med masse bilder osv. Men han hadde montert 100 slike uten problem, så var jeg som var idiot

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.