TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bergensere: Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s 15. september. NÃ¥ pÃ¥melding!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#59123  av kennethx

Ahh, det var jo litt kjipt at vi ikke fikk tjutrene til essokickers treffet da =P Men jeg er med uansett! Bane er gøy .)

#59427  av CelicaTurbo

For de som ikke har oppdaget det: første post i denne diskusjonen inneholder nå påmeldingsinfo til treffet! Jeg håper de fleste som er interessert betaler så fort som mulig!

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=58844#58844

#59467  av Rolla_RS

Jeg er ihvertfall påmeldt. Betalt og alt. Begynt å telle dager og. Hvem andre som skal da?

#59473  av CelicaTurbo

De fleste av dem som møter på søndagstreffene kommer nok til å kjøre i det minste :)

#59534  av Kjelliken

:shock: har sendt deg pm Kristian regner med at jeg er påmeldt
:wink:

#59696  av Turbotrille

Yess, da skal jeg få være med å kjøre også. :) :) :)

#59706  av Rolla_RS

Kanon. Alle mann på dekk. Blir artig dette!

#59855  av CelicaTurbo

Da er det 10 registrerte (ikke alle bekreftet betalt), dvs at det er ca 5 plasser igjen :wink:

#59878  av Kjelliken

:D skal vist bekrefte fra wilman og snurre at de kommer jeg tar med meg penger inn til amund for dem og meg selv på lørdag, så kan han eventuelt overføre penger derifra hvis det går greit.. :wink:

#59886  av CelicaTurbo

Ok, da får jeg ta dem pengene cash så snakkes vi på lørdag.. Men send meg en PM med deres fulle navn slik at jeg kan notere dem skikkelig i listen over påmeldte.. :wink:

#59925  av spkstrp

påmeldt og betalt (pengene kommer vell om en dag eller to).. Vet at man ikke kan ta med hele familien, men hva med bare fruen? :lol:

#59929  av CelicaTurbo

fruen går fint :)

#59933  av Rolla_RS

Den er fin. Blir jo artig dette. Har dere fått vite noe tidspunkt?

#59940  av CelicaTurbo

vi satser på at kjøring begynner kl 16... folk som ikke kan komme til kl 16 får ikke kjøre.. neida, kom så snart dere kan hehe :wink: Vi kan kjøre til det blir mørkt..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7