Da er det fastsatt onsdag 15. september som kjøredag på Eikås. Dette er da vanlig kjøretrening og vi får banen fra ettermiddag til et stykke ut på kvelden. Dette er et arrangement for førere så det vil ikke være anledning til å ta med seg hele venneflokken eller familien
Påmelding skjer ved forhåndsbetaling til kontonummer pga at vi vil hente inn førere fra andre klubber om det blir behov for dette.
Påmelding skjer ved betaling til følgende konto:
Kristian Larsen
Nordre Toppe 37
5136 Mjølkeråen.
ts-ogn kontonummer: 7401.66.17230
Prisen er 200,- per fører.
Send meg en PM på forumet når dere har betalt, så registrerer jeg dere i listen over påmeldte, men vær obs på at jeg stryker påmeldingen om betalingen uteblir. Husk å skrive fullt navn i PM slik at jeg kan knytte dere til betalingsinfoen i nettbanken min

Påmelding skjer ved forhåndsbetaling til kontonummer pga at vi vil hente inn førere fra andre klubber om det blir behov for dette.
Påmelding skjer ved betaling til følgende konto:
Kristian Larsen
Nordre Toppe 37
5136 Mjølkeråen.
ts-ogn kontonummer: 7401.66.17230
Prisen er 200,- per fører.
Send meg en PM på forumet når dere har betalt, så registrerer jeg dere i listen over påmeldte, men vær obs på at jeg stryker påmeldingen om betalingen uteblir. Husk å skrive fullt navn i PM slik at jeg kan knytte dere til betalingsinfoen i nettbanken min

Sist redigert av CelicaTurbo den 20 okt 2004 11:15, redigert 3 ganger totalt.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet