TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det er MR2'er over alt!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#59821  av @lpher

Denne typen ting skjer hele tiden...får dra en paralell til da jeg kjøpte (ST182) Celican i 1998 var det den andre eller tredje i Trondheim :D Knapt ett år senere var det begynt å bli 'mange' av dem :D

@lpher

#59874  av chris

Jeg trøster meg med at folk legger en god del mer merke til min mr2, pga fargen, enn f.eks. en standard svart eller rød ;)

#59877  av FireWalk

en annen ting er jo effekt anlegg.. jeg fikk ikke så mye oppmerksomhet som jeg hadde trodd når jeg hadde min MR2... jeg satt på med en Corvette en dag.. og alle snudde seg... men jeg oppdaget at de snudde seg selv om de gikk og kikket i en annen retning enn bilen. det var LYDEN som fanget deres interesse! MR2 NA høres jo ut som den jevne familiebil (for å underdrive litt). Jeg satte på effekt anlegg og fjerna katalysatoren. og VIPS fikk jeg all denn oppmerksomhet jeg kunne ønske meg.. Folk snudde seg og glante. En fyr på sykkel holdt på å vingle i grøfta fordi han snudde seg og glante sånn når jeg kjørte forbi.. hehe..

Så nå blir det Motor trimming og Styling..

#59969  av kennethx

hva skal jeg si da? Tror jeg var blandt de første som rullet rundt på bergens veiene med en CS, men nå er det jo minst 4! OG CS'en er det jo bare produsert 5000 av på verdensbasis!!! ^^

Men min er finest i lakken akkurat for øyeblikket? :D

#59970  av Johnny_Bravo

hvis vi vil ha slutt på importen av mr2 er det jo bare å booommbee "TG Bil" sønder og sammen. de står vel alene for 50% av importen av MR2 til norge.

#59983  av Dont_Panic

kjøpte bilen min på Tg-bil for 6år siden jeg, kosta da 156k , i dag koster samme modell der ca. 129k . holder seg bra i pris, og du får ikke bedre bil i den prisklassen vil jeg påstå:) så la folket få mr2 da, kansje toyota etterhvert får fangere osv. på lager når etterspørselen for det er større, så jeg slipper vente ukesvis hver gang jeg trenger ny :wink:

#59985  av w-master

Johnny_Bravo skrev:Hva var det jeg sa? skjekk denne linken så skjønner dere hva jeg prater om.

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=4894
Hehe...tja...det var den eneste plassen hvor jeg fikk levert inn celicaen for en mr2 :wink:
Etter at jeg hadde prøvekjørt en mr2 så ble jeg helt forhekset.
Må ha, bare må ha 8)

Men jeg skaffet meg i allefall en farge som ikke er så vanlig da..tror jeg :D

#59995  av Johnny_Bravo

det er bra det da :) jeg drømte om MR2 siden jeg fikk moped, jeg så en
stående i vind på en bruktbilsjappe og det var mitt tegn på at en slik måtte
jeg bare ha en dag. og de bilene er virkelig verdt å eie :) men vi burde ha en
liten detalj på bilene til de som er medlem på forumet her som gjør at vi
skiller oss lit ut alike vel. ikke det at alle andre skjønner det men det gir oss
sjangsen til å se hverandre litt lettere :)
hadde ikke det vært en god idè ?

#60006  av Dalan

Johnny_Bravo skrev:men vi burde ha en
liten detalj på bilene til de som er medlem på forumet her som gjør at vi
skiller oss lit ut alike vel. ikke det at alle andre skjønner det men det gir oss
sjangsen til å se hverandre litt lettere :)
hadde ikke det vært en god idè ?
og det har vi her
:)

#60053  av Johnny_Bravo

det sier jo litt om hvormye jeg får med meg :)

#61566  av 2fast4u

Leste en tråd her for en uke eller to siden der det var en som hadde listet ned antall Mr2 i Norge,
finner ikke tilbake til denne. :?
Er det noen som vet noen tall på slike biler i landet :?:

:wink:

#61567  av FireWalk

sikkert alt for mange... vet ikke om jeg vil vite det engang..

#61575  av Dalan

2 FAST 4U skrev:Leste en tråd her for en uke eller to siden der det var en som hadde listet ned antall Mr2 i Norge,
finner ikke tilbake til denne. :?
Er det noen som vet noen tall på slike biler i landet :?:

:wink:
Husker jeg ikke heelt feil mener jeg det var snakk om rundt 250 mk2 den gangen

#61579  av FireWalk

"den gangen" dvs når? årstall? :-)