No kidding... MR2 var en skjelden bil i Ålesund også for en tid tilbake.. men nå er det 5-6 stk MK2 som kjører rundt her.. det er jo litt kjipt egentlig..
Jeg skal importere nå.. men det er fordi jeg krasjet den forige jeg hadde, så TEKNISK sett så øker ikke antallet pga meg iallefall..
og den jeg hadde nå sist kjøpte jeg i Norge... så nå er det iallefall EN Mr2 mindre i norge takket være meg.
men jeg er enig med deg.. er alt for mange MR2er nå... tingen er jo at folk ser bilene og får lyst på slike selv... jeg har hørt det 1000 ganger.. jeg stopper bilen og begynner å prate med noen jeg kjenner.. så kommer det ukjent folk bort og begynner å prate.. "Ja jeg skal ha meg en slik jeg også... men min skal ha Turbo da...." osv osv...
det er jo ikke så rart, folk blir misunnelige og vil ha en selv... det er uungålig.. Disse bilene blir jo billigere jo eldre de blir de også.. så flere ungdommer får råd til dem.. det er ikke noe jeg syntes er bra nødvendigvis.. det finnes få biler som skiller seg like mye UT som MR2.. og da tenker jeg spesielt på MK2.. som er min personlige favoritt iallefall..
Som toyota selv sa den gangen: De ville bygge en EKSOTISK bil uten eksotisk pris. Og det har de lykkes med.
Bare synd det ikke finnes noen skikkelig eksotiske og skjeldene alternativer... med mindre man blar opp og kjøper en ferrari eller noe annet skjeldent... men det koster jo så det svir på pungen... :\
Så dette er nok noe vi må leve med..