TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mk1 møte

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#100379  av espenk

ArildM skrev:Halla ny mk1 eier på forumet :)
Bor sør for bodø by, så no mk1 møte i sør blir litt langt unna...
Blir nok å se på Sommertreffet på ACR :)
Congrats :D
Kommer en god del mk1 på acr, så da kan vi ha et lite minitreff hvis noen føler for det :wink:

#100557  av ArildM

Synd det er så jøvla dyrt å ha mk1 da :) I alle fall om en planlegger å få den i "mint" tilstand...
Ser ut til at det må bli bytte av bakskjermene, da den ene har en del synlig rust, og den andre har en god del Sicaflex/Spakkel...

#100936  av Anders gullstein

Ja, min begynner å ta form etterhvert også. Ny eksos kommer på i nærmeste fremtid, samt nye bulkfrie og nylakka karossdeler. Hadde vært morro med ett treff. Bare kom med den mk1 en har, uansett hvordan den ser ut.

#100949  av Mr2Nyter'n;p

Kommer nok jeg og... Greit å se strøkne mk1'er så jeg får ræva i gir med min egen... :D

#101024  av espenk

Anders gullstein skrev:Bare kom med den mk1 en har, uansett hvordan den ser ut.
Tro meg, du har ikke lyst til å se min sånn som den er nå :D

#101048  av Anders gullstein

espenk skrev:
Anders gullstein skrev:Bare kom med den mk1 en har, uansett hvordan den ser ut.
Tro meg, du har ikke lyst til å se min sånn som den er nå :D
Er den midt i en oppussing eller, så den er demontert i tusen biter? :)

#101079  av espenk

Anders gullstein skrev:Er den midt i en oppussing eller, så den er demontert i tusen biter? :)
Demontert er vel mildt sagt :)
Retta opp diverse skader på karosseri, og kutta av store deler av bakenden. Skal sveise på ny bakende osvosv.

Skal slenge opp en post på prosjekt-forumet når jeg har fått tatt flere bilder + fått flere deler :)

#101132  av sindrejl

begynner nesten grine jeg.. noen på jobben som mener denne versjonen av mr2 er skikkelig stygg :( :( :P Nei tar meg ikke nært av det.. "Marianne" er godjenta mi det.. bare synd hun koster å holde i orden :(

#101143  av espenk

sindrejl skrev:begynner nesten grine jeg.. noen på jobben som mener denne versjonen av mr2 er skikkelig stygg :(
Woot? Hvem sa det? Skal stå bak elkjøp og vente på den personen med balltre på mandag.. :)

#101241  av Anders gullstein

MR2 mk1 er en bil som det er splitta meininger om. Synes den er fin jeg, men mange i alderen 15-25 liker den ikke. Unger digger den, snur ser de glemmer tid og sted når jeg kjører forbi i "ræcerbilen" :wink: . Men de midt i mellom liker Audi (gjerne TT som designmessig er stikk motsatt av MR2).

#101242  av Anders gullstein

Men igjen angående mk1 treff. Hvorfor ikke møte opp på banetreffet på Rudskogen 26. april.

http://www.sportsvogn.no

#101600  av mk1 black limited

Godt sagt! ;-)

#102277  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Må si din analyse av mk1'ens design og hvordan det oppfattes av forskjellige aldersgrupper er svært korrekt, Anders... Henter dama mi i barnehagen der hun jobber hver dag og kommer jeg med mr2'en kommer ALLE barna løpende og henger på gjerdet mens de roper "ta opp lyktene daa, ta ned lyktene daa" Noen ganger gir man dem litt underholdning og ligger litt bredt på tur ut derfra igjen... Må jo gjøre godt inntrykk på ungene i et tidlig stadie vett... Kanskje en og annen mk1 kommer til å overleve data-alderen og... :wink:

#102303  av spkstrp

husker jeg brukte mr2n når jeg var postbud i tromsø for mange år siden.. Brukte å stå parkert ved en barnehage.. var litt morro.. kom tilbake for å hente mere post samtidig med at ungene kom hjem fra en tur... først sa de.. "Se, .. En SPORTSbil.." .. I mellom tiden gikk jeg å henta mer post.. så sa ungene: "HÆH? det er postmannen sin bil!?"

Flirte litt for meg selv når jeg hørte det... unger elsker den bilen :) tror ikke de er dømmende..

#102342  av espenk

Mr2Nyter'n;p skrev:Henter dama mi i barnehagen der hun jobber hver dag
Sikker på at hun jobber der? :lol::lol: