TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mk1 møte

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #66661  av Phantom3D

Ser det kommer fler og fler Mk1 inn på dette forumet, fine er de også! Så hva med å få til et Mk1 møte en gang.. få litt fete bilder av disse go-cartene også? Så hvor bor Mk-1 eierene? Jeg er fra Oslo..

#66674  av Amund

bor i bergen jeg, men har vel teknisk sett en mk1.5... :twisted:

#66724  av Mr2 Mk2

Amund skrev:bor i bergen jeg, men har vel teknisk sett en mk1.5... :twisted:
slutt å vås med mk1.5 preiket,det ER EN mk1 enten du vil eller ikke! :wink: Bergen her også :)

#66807  av Amund

Jostein skrev:slutt å vås med mk1.5 preiket,det ER EN mk1 enten du vil eller ikke! :wink: Bergen her også :)
jeje, om du sier det så... parkerer deg uansett :twisted:

#66874  av Mr2 Mk2

Amund skrev:jeje, om du sier det så... parkerer deg uansett :twisted:
Javel??visste ikke at du kjørte for tiden?? :lol:

#66881  av Arne rebel

Jostein&Amund: Det er bare en mulighet her til å bli enige...Begge stiller til Landstreffet Sør og ser hvem som er kjappest på Stage Drive :lol:

#66884  av Amund

you got it! :twisted:

#66914  av Mr2 Mk2

Arne rebel skrev:Jostein&Amund: Det er bare en mulighet her til å bli enige...Begge stiller til Landstreffet Sør og ser hvem som er kjappest på Stage Drive :lol:
tviler på jeg har bilen så lenge :wink:

#67139  av Anders gullstein

Skulle gjerne ha møtt opp med min. Bor i Hønefoss nå, men dessverre er min mk1 hjemme i Kristiansund over vinteren. Men såklart kan alltids møte opp til en sosial prat beundre andre sine biler.

#67227  av Kjelliken

:D snurre rød mk I bor her på øyen samme gør to gule mk I og en sort mk I.. de er dessverre ikke så aktiv på nett. men kan formidle videre såklart.. :wink:

#67859  av Anders gullstein

Ja, skal vi prøve å få til et treff da? Skulle kanskje ha fått med oss litt mer folk ifra nærområdet, litt langt å kjøre for de i Bergen.

#69657  av tettwatt

Bor rett ved drammen her, litt langt til kristiansund/bergen

#69705  av espenk

Trondheim her, litt langt unna :?

#86545  av pkgrette

når jeg har fått surra meg til og få i motoren når den er fredig kan vi som bor i buskrur og akersus møtes for eksempen på shell på brakerøya i drammen?? :D

#100367  av ArildM

Halla ny mk1 eier på forumet :)
Bor sør for bodø by, så no mk1 møte i sør blir litt langt unna...
Blir nok å se på Sommertreffet på ACR :)