Grøftelys å våt vei er UANSETT stoooort NEI NEI for min del..
VÃ¥t asfalt som dere muligens har merka er bare et stort speil som reflekterer lyset bort..
Det kan du enkelt sjekke selv om du ikke tror meg

ved å kjøre langs en våt asfalt vei og se hvor mye lysene dine lyser opp den veien iforhold
til en vanlig tørr asfalt vei..
RIKTI RASSMUS! vakke mye lyset som "ble igjenn" på veien nei.. hvor tror du dette lyset forsvinner? bare blir borte? NEI! det "spretter" av asfalten og forsvinner opp og gjerne da i den møtende bilens syns felt eller lignende..
Vet at alle lys reflekterer sånn men, det som er litt skummelt med grøftelys på våt vei er at når du nærmere deg bilen som har gjøftelys så ser du ikke en dritt bak den før du er omtrent passert bilen.. (ved kjøring på kveld hvor det er mørkt ute seff.)
Så om det er noen "Trege" folk som vil biholde sin rett til å faktisk bryte
loven å kjøre med disse lysene på når det er mørke og våte veier, så
fårbeholder de retten sin til å få mine langlys i retur.
Skal de blende meg blender jeg f... meg tilbake
Om noen syns denne var litt aggressiv beklager jeg dette, viss noen føler seg truffet her? og har fått de lysene flashet i tryne sitt og irriterer seg over det? løsningen er gulle enkel.. SKRU AV DE JÆ..A GRØFTELYSAN NÅR DET ER VÅT ASFALT OG MØRKT!!!
Det er jo og bevist at du faktisk ser mindre med grøftelys på en når de er
av pga. at synet ditt blir mer fokusert rett foran bilen hvor grøftelysan dine lyse opp veien mer.. en lengre fram hvor synet ditt SKAL være
Men, klart.. er mange som vil være harry å muligens litt 14tiss å bruke lysene sine som de selv vil.. husker når jeg var liten så pleide jeg og å
gjøre ting jeg ikke fikk lov til av mamma å pappa
Var ikke får å tråkke ned på noen av dere flotte Toyota mennesker

men, blir du flashet når du har grøftelysene på er det muligens en grunn til at motkjørende sjåff. flasher.. kanshe det faktisk er forstyrrende og blender? har du tenkt på det? hæ? hæ? HÆ?
hehe