Har hatt problemer med min at den har stilt ned tenninga mi når jeg har ladet 1bar+ . Har feilsøkt og forsket mye, ettermye om og men fant jeg ut at mitt problem var feil coil, de satt i en coil som var til de tennpluggledningene med store høl. Etter at jeg byttet til riktig coil ble alt så mycket bedere. Selv omjeg enkelte ganger føler at nå går den dårligere, virker som bilen akser lettere i svake oppoverbakker. Forklar den, knock sensoren min har jeg tenkt og sjekke momente på, og lfm finner jeg ikke skjema til og sjekke da det sitter en annen luftmassemåler i carlos sainz utgavene. Jeg fikk aldri fram feil på motorlampe eller da jeg tok diagnose test pga at bilen stilte ned tenninga, men måtte resette feil hver gang, og en annen ting som bekymrer meg litt er at de gangene jeg drar ut sikkringa til efi, så har jeg veldig lavt turtall på tomgang en stund, og bilen går litt bedere. Har ikke funnet ut av dette da, Slitt fordeler lokk og rotor, tennpluggledninger som er gamle, dette kan og føre til treg motor, gnisten kan enkelt og greit hoppe som den vil, og da får man ukul tenning i motoren. Ble mye vissvass frem og tilbake, men man får tru det kan kaste litt lys over din mr2 og, er jo samme motore vel? Sånn rent teknisk
91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000