TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Detalj bilder av Mk2 MR2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#75131  av chris

lexusmann skrev:chris, du sier du har pælma reservehjulet, og stappa nedi en forsterker....hva gjør du om du punkterer????
Blir det sånn skum-på-boks-greie, da?
Stemmer.. har med meg "reservehjul-på-boks" sak i bagasjerommet ;) Punkterer jeg så jævlig at hele dekket flerrer opp, så ringer jeg heller Falken tenker jeg ;)
lexusmann skrev: Har alltid hatt sans for mk2...syns de er dritfine.... :)
enig! er liksom det typiske tidløse sportsbildesignet, litt ferrari-look som noen velger å kalle det.
lexusmann skrev: Er det mindre plass imk3 enn i mk2?
uten tvil ;)

#75132  av chris

mr-tho skrev: MEN, hvis man skal ha med seg hustelt, soveposer, liggeunderlag, turkjøkken, kjøleboks, primus, campingstoler, fiskestenger, kulegrill, grillkull, tennveske, flere kasser øl, koteletter og potetsalat, ville jeg anbefalt en annen bil :twisted:
hehe, da tror jeg at jeg hadde valgt å kapre pappas stasjonsvogn gitt. eller lagt igjen mesteparten av driten og tatt inn på hotell i stedet :D

#75133  av Mr2Nyter'n;p

Ahh... Sverigetur... Storfornøyd med bagasjeplassen i mr2 jeg... Ikkeno problem ang kontroll i toll heller... Sukk... :D
Vedlegg
Kopi (1) av Bilde 24.jpg
Kopi (1) av Bilde 24.jpg (155.32 kiB) Vist 1069 ganger

#75135  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Ahh... Sverigetur... Storfornøyd med bagasjeplassen i mr2 jeg... Ikkeno problem ang kontroll i toll heller... Sukk... :D
hehe, men du har mk1 da, faktisk enda mindre plass i den enn mk2 ;)

#75151  av Mr2Nyter'n;p

Ohh.. Hmm... Kjøpe mk2 som praktisk bil da :D Bruke mk1'en når jeg henter posten osv 8)

#84394  av Dr.Ling

En av grunnene til at jeg kjøpte MR2 mkII var det store bagasjerommet, uten tvil. Får plass til en hel masse der. Hadde først tenkt på Mazda MX5, men der gikk hodet i taket, knærne ble klemt mellom rattet og døren/midtkonsollen, og bagasjerommet var 20cm dypt. Stort pluss at en så deilig bil som mkII i det hele tatt har bagasjerom!

Nå skal det nevnes at jeg, like før jeg kjøpte MR2'en, kjørte på ferietur til Kroatia i en Smart Cabrio...... http://www.pbase.com/hemofec/image/32455001

#84400  av spkstrp

fullstendig off topic.. Bøyer meg i støvet for den avataren til dr ling... flate :shock: er det en mclaren ? hehe :) men seriøst er det redigert eller?

Bagasjerommet på mk2 er nok litt større enn på mk1, men mk3 sitt er igjen 1/4 av mk1 sitt bagasjerom :)

#84433  av Dr.Ling

Skulle bare jukse felgene mine opp til 19" i Photoshop, men så gikk jeg amok. Beklager 8)

Mulig vi har gått helt bort fra topic, men mitt innlegg hadde link med mange MR2 mkII-bilder.....ikke akkurat av bagasjerommet da.