TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fjernstyrt timer i bil, minimum 30m rekkevidde

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#75607  av chris

angrykid skrev: så kan jeg bare trykke på en knapp, enten på telefon, fjernkontroll, pc etc, og starte oppvarmingen av bilen.. problem solved. Nå trenger jeg bare en fornuftig innretning i bilen som kan gi meg dette. :)
som kommer fra DEFA etterhvert, bare du har litt tålmodighet ;)

#75641  av tojo

Hmm er det denne vi snakker om:
Bilde
For mer info se:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=975
Hvis jeg ikke tar feil er vel denne i salg over nyttår?

#75723  av angrykid

Takker for alle innspill fra diverse forumtroll :-D Tingen er at jeg tok bare varme som ett eksempel, og har i grunnen ikke bruk for kun ett oppvarmingssystem. Trenger/har lyst på noe litt mer.

Så jeg skal vurdere det folket har sagt her, så skal vi se hva det blir til.

/ak

#75730  av chris

tojo skrev:Hmm er det denne vi snakker om:
Bilde
For mer info se:
http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=975
Hvis jeg ikke tar feil er vel denne i salg over nyttår?
Nei det der er en GSM varsler til alarm det. Som sender en sms til deg når bilen blir stjelt ;) Og den ER i salg.
Det vi har snakket om er en fjernkontroll for å styre DEFA Warmup, f.eks. fra sofakroken... som går på radiosignaler såvidt jeg har forstått.

#75804  av tojo

Hmm står jo på siden deres(Bilradiospesialisten) :? :
Om du har ettermontert varmesystem kan dette styres fra din mobiltelefon!

#75832  av @lpher

tojo skrev:Hmm står jo på siden deres(Bilradiospesialisten) :? :
Om du har ettermontert varmesystem kan dette styres fra din mobiltelefon!
Du har i og for seg rett i det..men dette er nesten bare en utilsiktet bifunksjon...sammenlignet med det nye (fjernbetjente) uret som kommer over nyttår :) Det gjør alt Angrykid ønsker seg...og litt til! :D

@lpher

#75833  av @lpher

chris skrev:@lpher: hva med en SLI8304 da, kan ikke den brukes til div? den har jo aux output greier.
Tja...si det..i praksis så skal det gå...ihvertfall :D

@lpher

#76714  av Gjertsen

dette har kanskje ikke så mye med timer å gjøre. men da jeg var på jobb idag kom det asfalt arbeidere også stussa jeg litt på selve bilen som kjører denne asfalten, pga den gikk framover og svinga og hele pakka uten at det satt noen inni. også sto det jaggu en kar med spaker og alt. spørte han hvor lang rekkevidde det var, han var ikke sikker, men var nok over 30 meter.

Slikt er jo tøft da. hadde man hatt kamera foran og bak også kobla det til en "unit" som du har med deg kan man jo starte,stoppe,kjøre alt fra den uniten du har i handa. slikt som på james Bond.
Regner med det må litt større saker til en en defa warmup sak eller pc..

#76716  av spkstrp

fjernstyring av bil på alarmen :mrgreen: hadde vært noe :roll: