Tja, vet ikke helt hvor jeg skal starte, men dette er noe jeg kunne tenkt meg å fått til. I mitt hode høres det ikke så veldig vanskelig ut, ett bluetoot device i bilen som fjernstyrer en timer for f.eks kupevarmer/motorvarmer eller lignende. Vil tro at dette er fullt mulig, men vet ikke om det finnes noen anordninger som er ferdiglaget enda.
Bluetooth er litt for kort rekkevidde pr i dag, kun 10m.. (etter hva jeg har hørt) Så alternativt kan jo være en eventuell pc i bilen som, via com porten kanskje kan starte opp en timer. Gjør jeg det jævlig vanskelig nå?
Meget mulig det, ja.. hehe 
Noen som har lyst å legge hodet i bløtt å komme opp med noen konkrete forslag til hva som kan gjøres? Hadde vært genialt om noen kom fram med til og med linker til div utstyr som kan brukes i en slik tilstelning.
Bluetooth er litt for kort rekkevidde pr i dag, kun 10m.. (etter hva jeg har hørt) Så alternativt kan jo være en eventuell pc i bilen som, via com porten kanskje kan starte opp en timer. Gjør jeg det jævlig vanskelig nå?

Noen som har lyst å legge hodet i bløtt å komme opp med noen konkrete forslag til hva som kan gjøres? Hadde vært genialt om noen kom fram med til og med linker til div utstyr som kan brukes i en slik tilstelning.

90tallet ringte i stad....
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal
De lurte på om folk enda bruker slike kitt,
de lo,
og la på...
Sture Vedal