Kjørte forbi en Carina E som sto hos Bertel O Steen i Moss, med sjokkrosa tilbudsplakat i frontruta. Siden jeg huska at du var på utkikk etter Carina, så stoppa jeg for å sjekke tilstanden.
Det er en 95-mod, 157000 km, 1,6 liters 116 hk motor (4A-FE). 63000 inkl reg.
Av utstyr nevnes:
5-trinns manuell girkasse
lettmetallfelger sommer, bra dekk
stålfelger vinter, bra piggdekk
hengerfeste
soltak (som ikke var helt velvillig til å lukke seg, men med en liten overhaling går det nok i orden, treghet)
Den er damekjørt, og så OK ut innvendig. Mangler stereoanlegg, og den ene u-originale hattehyllehøyttaleren bak er defekt.
Hadde fuktighet innvendig på rutene, men det pga at den nettopp hadde kommet fra vask og rens.
Utvendig er den en del småriper og småbulker, men ingenting som går inn til grunning og dermed skaper rustflekker. Selgeren sa at det ikke var rust på den. Akkurat DET betviler jeg vel, men at det ikke er rust på noen kritiske plasser, tror jeg på.
Annonsen kommer etterhvert ut på
http://www.bruktbilbanken.no men ligger ikke der ennå. Sikkert pga oppdatering en gang i timen eller noe slikt.
Alt i alt - et godt kjøp! Denne ligger normalt til 70.000 kr med 170.000 km.
Det følger ikke med noen garanti utover det kjøpsloven gir. Du kan kontakte selgeren direkte på mobnr 91723455, evt sentralbordet 69233200.
Tror ikke denne bilen får stå i fred lenge...
Kai Magne