Side 2 av 2

Legg innLagt inn:26 des 2004 17:42
av Goose
når du har bilen på rulla så kan du regne ut HK på hjulene og i motoren.

Hk som bilprodusenten oppgir er hk i motoren.. dermed hvis jeg har 143hk orginalt så kan jeg øke med 15% dvs 164hk i motoren.

Hk i motoren regnes ut ifra hvor kraftig en rulle blir bremset opp av motoren.

Det er det jeg har lyst å gjøre. Bremse bilen med 160-164hk i motoren og få skrevet Turbo i vognkortet... :)

Legg innLagt inn:26 des 2004 18:46
av sleeper
men godtar de hk på hjula da?

Legg innLagt inn:26 des 2004 20:55
av Goose
er ikke sikker, men hvis dem gjør det så er dem lurt... :wink:

2zz linker og mere info

Legg innLagt inn:09 jul 2007 13:15
av bøh!
Har du link til mere info om 2zz og MR2 MK3 konverteringer?

Har innhenta pris på turbo konvertering i Sverige vha turbo-kit (ca 240hk). Det kom på 68000 kroner inkl. bytte av clutch.

Shipping cost: 2850:-
Clutch: 4500:-
Turbokit with fuel upgrade and turboupgrade: 46250:-

Mounting turbokit: 7440:- I have here counted on that mounting only takes maximum 16 effective hours for the turbokit.
Mounting clutch: 3720:- (8 hours)
Programming: 3720:- Very hard to calculate but this price is calculated of that it only takes 1 day. (this can be higher)

Total cost: 68480:-

Turbo-kit: http://www.turbo-kits.com/mr2_s_turbo_kits.html

:D

Legg innLagt inn:09 jul 2007 13:19
av bøh!
sårry.. så at dette var tatt opp i tidligere tråder :P