memo skrev:sindrejl skrev:tull fra ende til annen.. en supra mk3 f.eks er deigete som fy.. likevel henger dem meget godt på en mr2 mk2.. som INGEN kan matche sving egenskapen til..
tull her og ja
hvis det hadde vært skikkelige sjåfører i bilene (noe det umulig kunne vært mtp. ditt utsagn), så hadde IKKE en supra mk3 klart å holde følge med en mk2. uansett hva du sier.
om den hadde klart det, så ville jeg ikke akkurat satsa på noe motorsport yrke for den sjåføren i mr2'en
og..kremt... "som "ingen" kan matche sving egenskapen til"...
1. hva ER egentlig en sving-egenskap?
2. om du mener kjøreegenskap, så tror jeg du må revurdere ditt syn på mr2 mk2...det er ikke noen supersportsbil som du kanskje tror, og den har mange konkurrenter når det gjelder kjøreegenskaper 
mr2 92mod er den eneste mr2'n jeg har prøvd og den sitter noe sånn inn i helv... på veien. Vil nok kalle den en sportsbil med utrolige veiegenskaper. Tror Sindre vet at dette ikke er noen supersportsbil. Broren kjøre en sånn...Hei Chris:)(som jeg tilfeldigvis fikk låne en hel helg. Gliser og takker)Husk at dette er en 92MOD. vet ikke om det er noen bmw som er i samme klasse utenom M3 el. M-teck(hvis de kom så tilig)
MK3 Supra har jeg selv og kan uttale meg: dette er ingen sportsbil, men en sportcruiser. Kjøp nye sportsdempere og fjærer så
begynner det å bli sportsbil. Jeg mener at amerikanerne har hatt litt påvirkning på disse bilene... Sports-sofa på hjul
hehe
MKiv supra kan jeg ikke utale meg om, har ikke prøvd den ennå... @lpher, ta hintet
MEN, Toyota er mere holdbare en BMW, hvis man ikke tenker på rust
Pappa jobbet på DAS Auto i tr.heim, 2 av 6el.7 mekanikere kjørte BMW. Resten kjørte japser av forskjellig slag.
At nyere BMW'er har gode kjøreegenskaper, kan ingen ta ifra de.
Har ikke kjørt så mange eldre BMW'er at jeg kan utale meg om dem.
Men dette er bare min mening så ikke skyt meg
