Legg innLagt inn:06 jan 2005 19:39
Huh??? kan du forklare det litt bedre. jeg har ikke så mye peiling på alle disse forkortelsene på bilene
øxseth skrev:Huh??? kan du forklare det litt bedre. jeg har ikke så mye peiling på alle disse forkortelsene på bileneTT= twin turbo.
Gjertsen skrev: har hørt at Twinturbo supra lagger endel.
Gjertsen skrev:Her er nok sjangsen MYE større for at vi ser en del "lag"
Men åssen er Singel turbo i forhold?
Gjertsen skrev:Ref: maxgets sin enkle men godt forklarte avhandling says it all
for er forskjell på N\A,singelturbo og twinturbo?
Gjertsen skrev:Kunne ikke sagt det bedre selv!
Må jo ærlig si at en supra er digge biler i utsende samt motor.
Gjertsen skrev:Yepp...
er jo 100 hk forskjell på twinturbo og N\A.
Gjertsen skrev:Yepp...that too...
men forsikkring der etter.
Gjertsen skrev:Igjen...meget enig
Syns igrunn supra pirrer meg mere pga utsende enn motoren.
Gjertsen skrev:I min alder så er "litt" styling tingen itilfellet
ha den Svære vinga og litt tøff styling.
spkstrp skrev:Og motorlyden er vell fin uansett ? right ?Yepp...motorlyden er meget pen i original stand denhar funnet ut at deilig motor lyd (les mer enn fire syl) uten å måtte kjøre som en tulling for å bringe fram lyden kan være ganske rusende i seg selv
Gjertsen skrev:takk for svara @lpherDont mention it...
Gjertsen skrev: Grattis med dagen daThanx...blir vel en liten feirings på lørdag tenker jeg...![]()
Gjertsen skrev: Men hvor mye ligger NA supra på sånn ca? 240-270?Ser slik ut ja... Har ikke sjekka akkurat i det siste men...
Gjertsen skrev: hvor mye bruker kjerra di på mila da? hehe
@lpher skrev: "artig gasspådrag"Liker de ordene der!
@lpher skrev:Yepp...motorlyden er meget pen i original stand denFinnes det ikke effektannlegg som kan hjelpe på lyden da? Ser for meg at en Supra TT med Dual rør bake kan være litt digge saker....MEN...jeg skal være den første til å innrømme at den kanskje er litt vel diskret
I mange av de nybiltestene som ble foretatt av mkIV'en da den kom...spesielt i sammenligningstester....så får den faktisk pepper for at lyden er "for bra" dempet
![]()
@lpher
@lpher skrev:I min alder så er "litt" styling tingen itilfelletEr ikke bare din alder da...Er selv 18 og synes Supraen er beste med orginalvinge og noen anonyme sideskjørt, lepper, og hekkskjørt...
Castrol skrev: Liker de ordene der!Aint that the truth!Litt aktiv kjøring a day, keeps the doctor away!
Castrol skrev: Grattis med dagen Alf Morten!Thanx
Castrol skrev: Tenkte du hadde bursdag på lørdag jeg serru, siden du skal feire da..Aha...godt resonement da
Castrol skrev: Litt slowcheese noen ganger jeg, hihi!..Chris har en teori om meg som går ut på det samme faktiskDerfor har jeg kjapp bil sånn at jeg ikke skal være altfor slow!
Castrol skrev: Men litt tilbake til topic.. Hvordan regner forsikringsselskapene ut hvor mye man skal betale for en n/a mkiv egentlig?Variere sikkert litt fra selskap til selskap men...jeg har nok litt følelsen av at en Supra er en supra liksom...uansett om det er mkIII eller mkIV..turbo eller ikke
Castrol skrev: Siden det ikke finnes noen n/a mkiv på norske skilter ennå liksom. Blir jo feil å betale like mye premie på en n/a som en tt.. 100hk mindre og non turbo skulle vel gjøre sitt for å spare noen laken vel?Ideelt sett ihvertfall
Zepticon skrev: Finnes det ikke effektannlegg som kan hjelpe på lyden da?Joda...plenty også
Zepticon skrev: Ser for meg at en Supra TT med Dual rør bake kan være litt digge saker....Blir tyngre dedt da...uten att det gir noen ekstra effekt..over ett tilsvarende enkelt anlegg
Zepticon skrev: Er ikke bare din alder da...Er selv 18 og synes Supraen er beste med orginalvinge og noen anonyme sideskjørt, lepper, og hekkskjørt...Thanx
Zepticon skrev: Er litt arti når en anonym bil høres ut som, og går som bare rakkern...Trust me on this!
Zepticon skrev: Ikke det at en supra er anonym daSånn akkurat passe uten vinge faktisk![]()