TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nice

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#80213  av mr.two

Og ja, den er " oppdatert " i photoshop..

#80219  av Kjelliken

8) syntes det ikke er noe problem og kjenne igjen mr2 en med denne stylingen Jostein den er jo tross aldt nesten bare breddet. syntes det er noe av det feteste kittet til mr2 det der..

mangler en vinge men klarer seg fint uten også.. :wink:

#80260  av GT4 CS

Carbon er nice. Men den dagen jeg får det på min bil blir det lakert i bilens farge, har lyst og lakke min svart, og gjør jeg det kommer jeg til og ikke lakere panseret, svart bil med carbon er en fryd for mine øyne.
Synes mr2 der var sånn helt ok jeg, enig i at den burde hatt en liten og uskyldig vinge bak der. Bare styr langt unna slike flyvinger :lol:

#80508  av erling

Taksenkingen gjorde seg godt sammen med WB-kittet...

Har vært i bilen med vinkelsliperen før, men hadde nok nølt litt på denne. :wink: Rått var det iallefall.

Bilde
Bilde

#80556  av sw20

kan noen fikse RØDT panser på den der??????????

#80645  av Blueman

FireWalk skrev:har dere sett MK2 bakfra uten vinge? Ser mindre bra ut... :?
Jeg syntes faktisk d ser litt kult ut :P men d er ikke noe jeg vill ha :P

#82063  av Johnny_Bravo

det var faen meg noe av det tøffeste jeg har sett. jeg er sikker på at folk med mye penger hadde gitt en million for den der hvis den het noe som zonda eller ferarri og sett akkurat slik ut

#82140  av Azrael

Jeg mener nå at man burde beholde de orginale linjene i bilen, og heller finpusse disse. Kit som er basert på orginalformene mener jeg er det kuleset på biler. Det er jo meningen at man skal se hva slags bil det er og ikke en eller annen slags hybrid/kloning av noe den ikke er!
Det mener nå ihvertfall jeg. 8)

Greit at den er pen å se på, men det er ikke lenger en MR2 spør du meg. Ferrari med strikkmotor(Vil si at en Toyota motor er det sammenlignet med Ferrari sine) imponerer i hvertfall ikke meg. Men det er et bra gjennomført arbeid.

#82205  av chris

sleeper skrev:går det an og lakke det i samme farge som det er på bilen men slik at man akuratt ser at det er carbon gjenom lakken?
yepp, det går an det. fibertrådene vil vises godt gjennom lakken ;)

#82206  av chris

Azrael skrev:Jeg mener nå at man burde beholde de orginale linjene i bilen, og heller finpusse disse. Kit som er basert på orginalformene mener jeg er det kuleset på biler. Det er jo meningen at man skal se hva slags bil det er og ikke en eller annen slags hybrid/kloning av noe den ikke er!
Det mener nå ihvertfall jeg. 8)

Greit at den er pen å se på, men det er ikke lenger en MR2 spør du meg. Ferrari med strikkmotor(Vil si at en Toyota motor er det sammenlignet med Ferrari sine) imponerer i hvertfall ikke meg. Men det er et bra gjennomført arbeid.
enig!

#82270  av sleeper

chris skrev:
sleeper skrev:går det an og lakke det i samme farge som det er på bilen men slik at man akuratt ser at det er carbon gjenom lakken?
rart ingen gjør det... hadde jo sett kult ut det.. :D

#82369  av Erlend

Hvis ikke lakken hadde vært perfekt tror jeg det hadde sett mer ut som om bestemor hadde strikket panser til deg :mrgreen:

#82371  av The Doctor

Synes den bilen heilt vill!!!

#82512  av chris

sleeper skrev:
chris skrev:
rart ingen gjør det... hadde jo sett kult ut det.. :D
det er vel "in" at karbon-deler skal vises.. skal vises at man har brukt penger :P selv hadde jeg kommet til å lakkert evt karbondeler i hvert fall :)

#82535  av Erlend

Var den MR2en der takchoppa, eller er det bare meg? Taket virker mye lavere...men ser ingen åpenbare tegn på det liksom?