mangler en vinge men klarer seg fint uten også..

sleeper skrev:går det an og lakke det i samme farge som det er på bilen men slik at man akuratt ser at det er carbon gjenom lakken?yepp, det går an det. fibertrådene vil vises godt gjennom lakken
Azrael skrev:Jeg mener nå at man burde beholde de orginale linjene i bilen, og heller finpusse disse. Kit som er basert på orginalformene mener jeg er det kuleset på biler. Det er jo meningen at man skal se hva slags bil det er og ikke en eller annen slags hybrid/kloning av noe den ikke er!enig!
Det mener nå ihvertfall jeg.![]()
Greit at den er pen å se på, men det er ikke lenger en MR2 spør du meg. Ferrari med strikkmotor(Vil si at en Toyota motor er det sammenlignet med Ferrari sine) imponerer i hvertfall ikke meg. Men det er et bra gjennomført arbeid.
chris skrev:rart ingen gjør det... hadde jo sett kult ut det..sleeper skrev:går det an og lakke det i samme farge som det er på bilen men slik at man akuratt ser at det er carbon gjenom lakken?yepp, det går an det. fibertrådene vil vises godt gjennom lakken
sleeper skrev:det er vel "in" at karbon-deler skal vises.. skal vises at man har brukt pengerchris skrev:rart ingen gjør det... hadde jo sett kult ut det..sleeper skrev:går det an og lakke det i samme farge som det er på bilen men slik at man akuratt ser at det er carbon gjenom lakken?yepp, det går an det. fibertrådene vil vises godt gjennom lakken