TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• nice

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #80104  av sw20

stilrent eller stykt
hva syns dere.....

syns den der var døds rå...
men den skulle hatt rødt panser for å bli heilt hundre.... etter min smak... og kansje en liten spoyler.... og ensfarga felger....
Vedlegg
revised.jpg
revised.jpg (73.55 kiB) Vist 1027 ganger

#80107  av Mr2 Mk2

Hadde den sett slik ut originalt kunne jeg likt den. :) Men kjøper man Mr2 så skjønner jeg ikke vitsen med å bygge den om så man ikke kan se hva det er lenger.Med mindre man har litt peil da.

#80108  av Ã¸xseth

rå bil,men det mangler ei vinge bak etter min smak...

#80109  av kake

Syntes bilen er helt grei, men hadde ikke valgt den type styling selv.
Vedlegg
Samme bilen
Samme bilen
DSC00366.jpg (43.32 kiB) Vist 213 ganger

#80117  av sleeper

syntes den var MEGET pen!
ville ikke hatt vinge på den, ville hatt den sånn som den var!

#80119  av Tor

Hva er dealen med carbon panser? Er jo grise stykt da. Greit at det er lettere da.

#80127  av sleeper

Er en av de som syntes carbon panser er fett jeg!

men en ide jeg har tenkt på er: går det an og lakke det i samme farge som det er på bilen men slik at man akuratt ser at det er carbon gjenom lakken?

#80132  av tojo

Grei bil, men den var penest uten bakspoiler.
Å ja rødt panser hadde gjort seg!(passet ikke med carbon)

#80156  av spkstrp

Er enig med poststarter ang bilen :) den var fin, minte litt om ferrari pga breddinga..

vippelyktene er vistnok enhver biloppretters mareritt (syntes det ser ut som om det er litt forskjell på panser klaringa mellom lyktene her eller?)

#80165  av memo

pen bil...likte den veldig godt... litt ferrari preg over den ja...
tror den ser best ut uten vinge ja...

karbon-panser passer bare noen farger...hvitt f.eks...hvit bil og svart panser er pent å se på.. men rød/gul bil f.eks er gyselig...

#80172  av mr.two

Den bilen er jo fantastisk ! Er vel han Mark, på Turbohooses som eier den..men likte den bedre før, taksenket ? lol, ble noget uvanlig men enestående...Carbon er snaks, og synes det passer meget bra til bilen, og Gram light felger er heller ikke å forakte...men vil man gjøre ting billig skjønner jeg at folk styrer unna Carbon og Volk felger..

#80202  av spkstrp

mr.two skrev:Den bilen er jo fantastisk ! Er vel han Mark, på Turbohooses som eier den..men likte den bedre før, taksenket ? lol, ble noget uvanlig men enestående...Carbon er snaks, og synes det passer meget bra til bilen, og Gram light felger er heller ikke å forakte...men vil man gjøre ting billig skjønner jeg at folk styrer unna Carbon og Volk felger..
posh posh

#80205  av S-2000

Selv om lite av linjene ligner på original MR2, synes jeg denne ble rålekker (hvis man setter på rødt panser).

Minte veldig om Ferrari ("Kantete Modena" form hvis man ser bort ifra fronten med vippelyktene) i karosseriet, og ingen skal komme å si til meg at Ferrari ikke lager blant de fineste bilene i verden.

Og dette er jo ikke no "Ferrari replica kit" akkurat som en del andre dessverre bruker på Toyota MR2'ene sine... :\

#80209  av FireWalk

har dere sett MK2 bakfra uten vinge? Ser mindre bra ut... :?