TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som sikler pÃ¥ noe fra www.mtte.com ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#81036  av Ace

Tror ikke de prisene på siden er helt veiledende , jeg snakket med en kar på MTTE og han ga med prisen på 184 £ inkl frakt

#81039  av sw20

:shock: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :mrgreen:

#81091  av kake

"
Price on website is old price and already include UK tax, which we have deducted because you do not live in UK
So total price including delivery is 184 UK pounds, not dollars

I think you will find this price is very cheap compared to other dealer.

Regards
MTTE
"

Noen som vet hva den engelske momsen er på? Da kan vi finne ut hva den egentlige fraktprisen er da, kun for speila. :D

#82308  av pkgrette

:D endelig fant jeg den havkoster denna fronten til mr2 aw11 (NEW AW11 FRONT AERO BUMPER).
hit inn til landet må ha den vis den ikke er for dyr:D:D:D::D:D:D:D kan noen finne ut det??

#82309  av pkgrette

:D endelig fant jeg den havkoster denna fronten til mr2 aw11 (NEW AW11 FRONT AERO BUMPER).
hit inn til landet må ha den vis den ikke er for dyr:D:D:D::D:D:D:D kan noen finne ut det??

#82509  av Ace

Morn

SKal ta en titt på det når jeg kommer meg hjem fra forelesning.
kommer med svar i løpet av kort tid....

#82766  av Ace

AW11 front aero bumper ligger på ca £200 UK pund m/ delivery
Skal du ha bumper mesh for å dekke radiator så koster disse £20 uk ekstra

#83330  av Ace

*Bump*

Venter fortsatt på flere som kan vekke sin interesse angående dette her

:D

#83375  av Dr.Ling

Personlig synes jeg prisene er for stive på mtte.com, men de har vel kanskje deler man ikke får tak i andre steder.

#83483  av Ace

Er enig at prisene er noe dyrere ja .. i og med at de har gjort mr2 til sin nisje. Dog får man tak i det meste som man normalt ikke vil få tak i innenlands ... Derfor vi prøver å sammen en gruppebestilling som kan gjøre det alt i alt litt billigere ..

#83604  av pkgrette

har lett lenge etter den fronten til aw 11 og da vill jeg ha den hvor mange er med så blir det billigere?? jeg er med. :D :D :D prisene er stive men se hva det gjør med bilen er det ikke vert det?
:?:

#83605  av pkgrette

har lett lenge etter den fronten til aw 11 og da vill jeg ha den hvor mange er med så blir det billigere?? jeg er med. :D :D :D prisene er stive men se hva det gjør med bilen er det ikke vert det?
:?:

#83610  av Ace

Det begynner å hjelpe seg nå :P

#83613  av mr.two

Ace, når har du tenkt å bestille ?

Og du som dobbel poster hele tiden, prøv å trykk bare én gang på submit knappen...

#83766  av Ace

Har lovet å vente til 30.jan / 1. feb ettersom det var noen som var avhenging av lønning...

Dessuten ville jeg si ifra ¨på god tid i forhånd slik at det var mulig å samle en gjeng ... :D