TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som sikler pÃ¥ noe fra www.mtte.com ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #80463  av Ace

Er det noen som har tenkt seg bestille Derfra de neste dagene/ukene eller kanskje denne posten kan få dem til å bestemme seg ?

Gi gjerne lyd fra deg så muligens det er mulighet for å presse prisene noe ned :D Dessuten vil det bli mye billigere for frakt og vil slippe moms/mva ettersom det er gruppebestilling i form av et firma....

Har bestemt meg får å satse på å skaffe meg Phoenix Tybe B skjørter ved hjelp av NORSTYLING her på forumet. Og det er han da som vil ordne med gruppebestillinga.

Svar her eller send meg en pm

mvh

Brede Lohne

#80533  av kake

Du har PM.

#80555  av sw20

lurer på å kjøpe disse... men er litt små usikker... hadde tenkt å drøye litt.... men er dei motoriserte.. og med varme???

og hva blir prisen?????????
Vedlegg
uten_navn_612.jpg
uten_navn_612.jpg (11.66 kiB) Vist 1867 ganger

#80730  av Ace

De speilene er motoriserte , men tror ikke de har oppvarming (i hvert fall var han jeg snakket med var ikke sikker på det ettersom de ikke hadde noen han kunne sjekke i umiddelbar nærhet)

Prisen ligger på 184 UK £ inklusive frakt til Norge.

Hva prisene endelig kommer på kan jeg ikke si forløpig i og med at det vil (forhåpentligvis) være flere som bestiller flere forskjellige ting og tang. Ville vært litt annerledes hvis det var X antall av et bestemt produkt.

Hvis det er flere som syns dette høres lokkende ut , ta gjerne kontakt iva pm eller post her.

#80779  av sw20

184 UK £ inklusive frakt til Norge.
OG DET BLIR????????????+ :D

#80808  av sw20

da kan du sikkert regne med eit par slike......
men da er det sikkert anna kobling på ledninga den en den ledninga som e har i bilen min.... :?

blir litt lodding da hehe.... :D

#80818  av 2000celica

Eller 25 % :shock:

#80823  av Ace

Den er vel gått opp til 25% det året her ... men før dere nevner noe mer om det syns jeg dere bør lese det som er skrevet først :D

#80865  av kake

Ace, £184 pund er hvis man bestiller bare speila og ikke noe annet. Hva er vitsen å bestille i gruppe da hvis det ikke er noe billigere ?

#80874  av Ace

Uhm, meninga å bestille i gruppe er jo nettopp for å få det ENDA billigere .... 8)

#80915  av kake

Jepp, får satse på det, 800,- kr i frakt er litt stivt for 2 speil :)

#80970  av tojo

:D 800,- i frakt for 2 speil. muhaha rått!
Selv bestilte jeg 2 speil til min arbeidsbil O**l Cali**a fra England!
Men dette via en privatmann,da havnet frakten på den svimlende sum av
£10(ca 120,-nok). :D
Så for å si det sånn! 800,-nok i frakt neh tror ikke det. :wink: