TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hjelp til stereo-oppsett i MR2'n

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #82257  av @lpher
 
QicSilver skrev: Faen jeg skulle likt å sett\hørt hva dere EGENTLIG får stereoen inn for!
Ikke så mye som folk ser ut til å tro ihvertfall :D For å si det rett ut...er man ikke VELDIG flink på innkjøpssiden så er det nok ikke like lett å overleve i denne bransjen nei...

@lpher

 #82264  av Dalan
 
chris skrev:hvis det er tegninger av de kassene jeg har det er snakk om, så gi meg et fax-nummer, så skal jeg få sendt den med en gang :)
De dumpa inn i mailboksen min nå, takker! :D

 #82273  av QicSilver
 
chris skrev: hehe. får håpe de gjør en god nok jobb da :) må få tilbakemelding så fort du får prøvd anlegget!
Det var planen å få bilder opp her, men siden jeg ikke gadd å kjøpe digitalkamera, skulle jeg fixe mobil med 1.3 Mpixels. Men butikken fikk begrenset opplag av den jeg skulle ha, og stygge telehor sørga for å få låst alle telefonene til dem :(
Telefon, og dermed også bilder, er utsatt noen uker..

 #82281  av @lpher
 
QicSilver skrev: Vet ikke enda, som man sikkert merker ved tonen min (og det faktum at de er idioter som trenger en stor sprøyte yrkesstolthet) så er jeg ikke helt fornøyd med bilradiospes her i byen.. (bare legge til at dem ikke har noe annet med Chris\@lpher&Co å gjøre, enn navnet)
Jeg må innrømme at jeg gremmes litt pga at de "drar ned" navnet vårt i slike tilfeller ja...uten at jeg får gjort noe med det...dessverre :?
QicSilver skrev: Det er dem som skal installere det. Jeg vil ha den utvida garantien, og da må en godkjent forhandler gjøre det.
Men det som er problemet er at jeg har hatt varene siden nyttår og jeg får ikke montert det før slutten av denne mnd! DET er ikke tilfredstillende!
:evil:
Hmm....merkelige greier...de kan da umulig ha så mye å gjøre?
QicSilver skrev: Men bare ved å se på størrelsen av forsterkeren (den er faen meg big ass!) og lese om RF power på nettet gjør at jeg føler at det blir bra :)
:D Den er HUGE ja! :D
QicSilver skrev: *I feel the POWER!* :lol: :lol: :lol:
Bare vent til du får koble opp anlegget du! :D Det BØR bare spille...sånn som vi høyna forventningene dine nå?! LOL :D

@lpher

 #82291  av GT_rider
 
Har faktisk ikke noe å utsette på BS i Bergen. Fått alt jeg har hatt bruk for. Alltid en litt eldre mann som har møtt meg. veldig hjelpsom og imøtekommende...

Bare positive ting å si om de :)

back to topic..

 #82490  av @lpher
 
GT_rider skrev:Har faktisk ikke noe å utsette på BS i Bergen. Fått alt jeg har hatt bruk for. Alltid en litt eldre mann som har møtt meg. veldig hjelpsom og imøtekommende...

Bare positive ting å si om de :)
Bra...at det ikke abre er nagative tilbakemeldinger da :)

@lpher