TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Annen bil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#82837  av celicat23

HATER å måtte si det, men hvis du vil ha noe til under 200.000, familiebil, som går litt, så ville jeg nok sett meg etter en audi a4 avant turbo quattro.

Såklart, det blir en del mer verksted regninger enn med en toyota, men det går da i tillegg bedre enn alle familie bilene til toyota (her i norge ivertfall...). Bortsett fra corolla t-sport'en - den må da gå ganske bra med 192hk?

Uansett -- masse styling og trimming tilgjengelig til A4'en. Ville nok titta litt på de.

#82838  av RedCelica

Kjøp den en RS6 Avant Plus. Koster nok litt, men er den perfekte familiebil.
Vedlegg
RS6_Avant_05.jpg
RS6_Avant_05.jpg (51.67 kiB) Vist 3441 ganger

#82844  av Kjelliken

:D ja er nok sikkert noen som kan være behjelpelig med i verste fall importere en is 200 som er skikkelig bra bil. kan anbefale den på de varmeste.

skulle vel ikke være umulig å få lån til en slik heller rimelig sikker og grei bil. fete er de også. får mye gromt til de bilene som du kan putle med fremmover også.. absolutt noe og vurdere.. :wink:

Bilde
denne står til 210 000 nå på auto db.. :wink:

eller neste til 217 000
Bilde

#82846  av RedCelica

Oh, ja de er fine biler, virkelig.

#82991  av Anders gullstein

IS200 har da i tillegg retthjulsdrift, noe som ikke mange familiebiler kan fryde seg med...

Hvis en senker og slenger på noen store fien hjul, så er det mange biler en kan velge mellom. Hva med Alfa Rome 156, eller en Galant senket med store hjul, de er da fin med en aggresiv front. Men IS 200 er et bra forslag.

#83138  av lexusmann

Anders gullstein skrev:IS200 har da i tillegg retthjulsdrift, noe som ikke mange familiebiler kan fryde seg med...

Hvis en senker og slenger på noen store fien hjul, så er det mange biler en kan velge mellom. Hva med Alfa Rome 156, eller en Galant senket med store hjul, de er da fin med en aggresiv front. Men IS 200 er et bra forslag.
Har min senka ca 30 mm, og 225/35- 18 på min kjære......Fungerer fint!! Er ikke for hard, men det har vel noe med vanen å gjøre?
Blir ikke FULLT så lav som på avataren, men nice alikevel. Har et par bilder på profilen.

#83152  av Levia

Har veeeeldig lyst på is200 ja. men tror nok det kommer til å bli for dyr når alt kommer til alt.

Akkurat nå ser det ut som om det heller mot Camry mk4 eller Avensis mk1.5

Ikke noen motorunderverker noen av de men solide biler som kan piffes opp litt utseendemessig hvis en føler for det :)

Skal finne ut i løpet av uka om det er forsvarlig å montere barnestol bak i Celicaen og hvis det går bra så er det muligheter for at vi beholder Celicaen ett år til. Og til neste år har jo Is200 blitt ett år gamlere også ;) Kanskje vi får den under 200k ;)

Christian...

#83293  av Anders gullstein

Kompis av meg har da hatt barnesete i både 87 mod. Corolla GTi og en 91. mod. Celica GTi. Gikk fint det :wink:

#83302  av spkstrp

har sett barneseter i mye rart jeg, feks 3000 gt... :wink:

#83340  av GT_rider

Levia skrev:Er ikke så dumt med Camry mk4 eller da vettu ;)

http://www.eddieandamanda.com/exterior.html

Jeg hviler saken min... (I rest my case...)

Christian...
Var jo grei nok den da :D
Ser liksom ikke så mange av den modellen der heller, så noe sier meg at de er litt "skjeldne"
Eller???

#83940  av @lpher

GT_rider skrev: Ser liksom ikke så mange av den modellen der heller, så noe sier meg at de er litt "skjeldne"
Eller???
Har ikke tatt så mye taxi oppgjennom åra du? :D

@lpher

#84237  av cameleon

SÃ¥ moro da Christian :D Grattis!
keep us posted!

#84358  av chris

lexus hadde nok jeg godt for, i samme situasjon ;)

men hvis man skal ha celica, kjøp for guds skyld heller en litt eldre 2.0, enn en nyere 1.8 til samme pris!

#84393  av GT_rider

@lpher skrev:
GT_rider skrev: Ser liksom ikke så mange av den modellen der heller, så noe sier meg at de er litt "skjeldne"
Eller???
Har ikke tatt så mye taxi oppgjennom åra du? :D

@lpher
Sikkert ikke så mye som deg. Men så er da heller ikke jeg så gammal som deg :wink: :lol:
Ehh.. Nei faktisk ikke sett altfor mange av de som taxi rundt her heller. Går mest i nzistål :P