Guud maurning...
Siden det blir diverse forandringer i antall personer som skal bruke bilen til sommeren, hvoran 1 person trenger ekstrautstyr i baksetet
så har jeg planlagt et bilbytte. Derfor lurte jeg på om folksa hadde noe forslag til alternative biler. Jeg har nå en Celica 1.8 (7a-fe 116hk) som jeg syns det er forsåvidt greit drag i.
Ønskelista ser slik ut: (i vilkårlig rekkefølge)
* Rav4 ny type (men syns ikke setene var så gode)
* Rav4 gammel type (heller ikke her er setene gode og dashen ser ut som den kommer fra en '87 Camry (jeg har hatt en, jeg vet
)
* Corolla TSport (for dyr men jeg sa det var en ønskeliste
)
* Corolla G6 2000/2001
* Camry 97+ (V6 fortrinnsvis
)
* Ny Prius
(også for dyr)
Oppsummering:
Det jeg er ute etter er en bil som er sikker, ser ganske sporty ut, gjerne litt sportslig ytelse også, kanskje en som ikke "alle andre" har.
Trenger ikke absolutt være Toyota
Håper jeg får masse forslag fordi fantasien min står bom stille akkurat nå
Prisklasse: opp til ca 150k (sannsynligvis, noen snakket om billån med restverdi som jeg ikke har rukket å lese om enda
)
Christian...
PS. Ang. det med setene i rav4'ene, jeg er vant til Camry og Celica seter
*bortskjemt*
Siden det blir diverse forandringer i antall personer som skal bruke bilen til sommeren, hvoran 1 person trenger ekstrautstyr i baksetet

Ønskelista ser slik ut: (i vilkårlig rekkefølge)
* Rav4 ny type (men syns ikke setene var så gode)
* Rav4 gammel type (heller ikke her er setene gode og dashen ser ut som den kommer fra en '87 Camry (jeg har hatt en, jeg vet

* Corolla TSport (for dyr men jeg sa det var en ønskeliste

* Corolla G6 2000/2001
* Camry 97+ (V6 fortrinnsvis

* Ny Prius

Oppsummering:
Det jeg er ute etter er en bil som er sikker, ser ganske sporty ut, gjerne litt sportslig ytelse også, kanskje en som ikke "alle andre" har.
Trenger ikke absolutt være Toyota

Håper jeg får masse forslag fordi fantasien min står bom stille akkurat nå

Prisklasse: opp til ca 150k (sannsynligvis, noen snakket om billån med restverdi som jeg ikke har rukket å lese om enda

Christian...
PS. Ang. det med setene i rav4'ene, jeg er vant til Camry og Celica seter