TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig kjøring pÃ¥ EikÃ¥s i Bergen torsdag 21 april, interesse?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#96033  av GT4 CS

Bor på feil sted i landet skjønner jeg

#96062  av Mani@c

Jeg er med om jeg har fått bilen på veien. :roll: Har også nøkler til portene der ute, så jeg kan avtale med "høvdingen" der ute om åpning og stenging slik at han slepper... :)

#96169  av Kjelliken

Ruff Raider skrev::? er ikke ferdig på jobb før kl seks om ettermiddagen den uken der ser jeg. men jeg kan jo ikke la være og være med så count me in :wink:
var vel meg som glemte og logge ruff raider ut nor jeg skrev dette så det er meg som ikke er ferdig på jobb før kl seks.. Ruff raider er vel muligens på jobb hele denne dagen.. :roll: siden han jobber på danske båten...

#96181  av CelicaTurbo

ok, vi får se om det blir noe av og om jeg gidder å ta sjangsen på å gjennomføre det med tanke på at jeg trenger minst 15 biler, og det er alltid noen som melder frafall ;) Det blir opptelling av interessenter ved påskeslutt..

#96243  av Turbotrille

Vi er vel en 5-6 stk som har meldt interresse på essokickers forumet, ink. meg og han kompisen min som nevnt i tråden på essokickers. :)

Tror nok ikke du skal være redd for at det ikke vil bli nok biler. :wink:

#96264  av CelicaTurbo

ok, det er bra.. har ikke sjekket der på to dager men interessen var noe laber i starten.. :)

#96977  av Kjelli

Jeg er interessert, men torsdag 21. kan bli vanskelig (gjelder egentlig alle torsdager). Hvor mange interesserte er det nå??

#97003  av spkstrp

må bli med prøveskilt i så fall :roll:

#97041  av CelicaTurbo

det ser ut til å bli noe av ihvertfall.. :)

#99900  av Turbotrille

Ja, og nå er det bare litt over en uke til det skal skje...

PÃ¥melding???

#99923  av CelicaTurbo

akk, har problemer med å få respons fra mr. Madsen som bekrefter at vi faktisk får denne dagen på banen :roll: Vi er blitt tiltelt to søndager i år og sammen med bekreftelsen på de to dagene så fulgte også et tilbud om at denne torsdagen var ledig og at vi kunne få leie denne om det var ønskelig. Siden det var såpass kort varsel og jeg fikk denne beskjeden rett før påske så sa jeg at jeg skulle undersøke i løpet av påske om vi ønsket å ta nytte av denne tilgjengelige torsdagen eller ikke. Jeg vil ikke si 100% sikkert at vi arrangerer noe denne dagen før jeg har fått bekreftet fram ham på å ha mottatt mitt endelige svar på at vi ønsker å leie banen denne dagen (sendt på epost ved påskeslutt) og at banen fortsatt var ledig når mitt svar ble mottatt. Jeg har sendt to eposter og prøvd å ringe et antall ganger uten respons så jeg aner rett og slett ikke om det blir noe av, men jeg gidder ikke å arrangere noe i siste liten så om jeg ikke snart får noe svar så blir det ikke noe av. Dess mindre tid folk får på å melde seg opp dess mindre sjangs blir det for at minimum 15 førere melder seg på :roll:

#99928  av kennethx

Jeg hadde ikke dauet om det hadde blitt 300 for kjøring heller akkurat, mindre biler = mer kjøring på hver enkelt :)

#99936  av Kjelliken

:D det er bare og stå på vi kommer garantert her i fra øyen med to biler. meg og wilmann :wink:

#99952  av CelicaTurbo

Vi får se, må først få et svar av et slag ihvertfall men Madsen har nok mye å gjøre i forbindelse med Eikås og annet så det er litt vanskelig å komme frem :? Færre biler er vel og bra, men da er det avhengig av at alle er villig til å betale mer for noen få timers kjøring, og ikke bare at dere er villige til det ;)

#99958  av Turbotrille

Skal nok gå bra med litt ekstra kroner å betale. :D