TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mulig kjøring pÃ¥ EikÃ¥s i Bergen torsdag 21 april, interesse?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #95498  av CelicaTurbo

Vi har muligheten til å leie Eikås motorsportsenter i Bergen på torsdag 21. april. Vi trenger 15 biler for at dette skal la seg gjøre, men vil nok hente folk fra andre klubber i området i tillegg. Hvor mange her er interessert i å være med på dette? Det blir da fri kjøring på banen fra ettermiddagen (rundt kl 16 tipper jeg) til det blir mørkt. Det blir trolig kun en bil på banen om gangen, og det vil ikke gjøres slik at det er noen sjangs for at biler vil kjøre i nærheten av hverandre.

#95533  av Turbotrille

Jeg er....

Sikkert ikke med Supra, men kan nok stille i BMW... :)

200 denne gangen også?

Samme opplegg som sist???

#95545  av CelicaTurbo

Det blir 200kr ja.. men som sakt, det er fremdeles ubestemt og er kun en interesseundersøkelse i denne omgang ;)

#95576  av kennethx

Hvis jeg har ny clutch, men tror ikke jeg rekker det :roll:

#95649  av Mr2 Mk2

godt drøye for min del.

#95685  av TOYPARTS

kennethx skrev:Hvis jeg har ny clutch, men tror ikke jeg rekker det :roll:
Den er jo "bare" til å bytte

#95690  av kennethx

TOYPARTS skrev:
"bare" gi den jobben til Amund :) Problemet er å bestemme seg for hvilken clutch, men akkurat nå ligger jeg å ruger litt på HKS twinplate :D

#95711  av Ruff Raider

:? er ikke ferdig på jobb før kl seks om ettermiddagen den uken der ser jeg. men jeg kan jo ikke la være og være med så count me in :wink:

#95718  av TOYPARTS

kennethx skrev:
TOYPARTS skrev:
"bare" gi den jobben til Amund :) Problemet er å bestemme seg for hvilken clutch, men akkurat nå ligger jeg å ruger litt på HKS twinplate :D
Bestemmer du deg raskt kan du få den til 13500,-vi kan bytte den for deg også, da er du klar til 21 april

#95757  av wilman

Wilmann stiller med bil og kamera :-) Regn med meg :-) Kjører nok garantert fortere i år enn i fjor også :-) Bare pass deg no kjellik.. :twisted: :shock:

#95776  av CelicaTurbo

je, får se om det blir noe av først. Får slenge opp en post på evo.no og essokickers også for å høre der for det ser ikke ut til å bli så mange her fra klubben som kjører, forståelig nok det når Kenneth mangler clutch, folk skal jobbe og Amund driver fremdeles med prosjektet sitt (spørs om det er så gøy å kjøre boble på banen da) :)

#95780  av TOYPARTS

CelicaTurbo skrev:je, får se om det blir noe av først. Får slenge opp en post på evo.no og essokickers også for å høre der for det ser ikke ut til å bli så mange her fra klubben som kjører, forståelig nok det når Kenneth mangler clutch, folk skal jobbe og Amund driver fremdeles med prosjektet sitt (spørs om det er så gøy å kjøre boble på banen da) :)
jeg stiller også (med prøveskilt)

#95788  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev: jeg stiller også (med prøveskilt)
Om du trenger noen ekstra 30kilo et sted i bilen stiller jeg frivillig som "ballast" :oops:

#95812  av TOYPARTS

Jostein skrev:
TOYPARTS skrev: jeg stiller også (med prøveskilt)
Om du trenger noen ekstra 30kilo et sted i bilen stiller jeg frivillig som "ballast" :oops:
Hehehehe det må vel gå bra det ja, men det er jo under forutsetning om at jeg får kjøre med prøveskilter

#95846  av CelicaTurbo

Jeg har ikke fått noen instrukser om at prøveskilter ikke er tillatt ihvertfall, men det er ikke dermed sakt at dem ikke sier det senere ;)