TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s torsdag 21. april

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#100752  av Svinball

kennethx skrev:Jeg har betalt, men det ser ikke ut som det blir kjøring på meg alike vel. :(

I går bestemte tydeligvis vannpumpen til IC'en å gi seg. Så med mindre jeg får gjennopplivet den i helgen når motoren er ute, så blir det ikke noe banekjøring på meg nei. Ny på toyota var VELDIG billig.....NOT! :evil:
Hvis du ikke kan så kan jeg kjøpe plassen din, vel? Hvis ikke det er plass til en sur 8) 200 der og... :wink: ?Kristian? :)

#100765  av kennethx

Svinball skrev:
kennethx skrev:Jeg har betalt, men det ser ikke ut som det blir kjøring på meg alike vel. :(

I går bestemte tydeligvis vannpumpen til IC'en å gi seg. Så med mindre jeg får gjennopplivet den i helgen når motoren er ute, så blir det ikke noe banekjøring på meg nei. Ny på toyota var VELDIG billig.....NOT! :evil:
Hvis du ikke kan så kan jeg kjøpe plassen din, vel? Hvis ikke det er plass til en sur 8) 200 der og... :wink: ?Kristian? :)
Skal få testet om pumpen virkelig er død i ettermiddag, kjøre +12 rett på pumpen, hvis den lever legger jeg opp en bryter inn i bilen. Hvis den er død prøver jeg skaffe noe fra biltema eller whatever..har noen andre alternativ....så det er håp, time will show...

#100770  av Turbotrille

kennethx skrev:Skal få testet om pumpen virkelig er død i ettermiddag, kjøre +12 rett på pumpen, hvis den lever legger jeg opp en bryter inn i bilen. Hvis den er død prøver jeg skaffe noe fra biltema eller whatever..har noen andre alternativ....så det er håp, time will show...
Du er bare nødt til å stille du...Sånn er det....

#100791  av CelicaTurbo

Svinball skrev:

Kennethx sin pumpe fungerer nå igjen så det spørs om du får hans plass, men vi har plass til en sur 200sx om du har lyst å kjøre og melder deg på ja, det er ikke arrangert som et rent Toyota-treff det her ;)

#100795  av Turbotrille

kennethx skrev::D
:D:D

#100838  av Svinball

CelicaTurbo skrev:
Svinball skrev:

Kennethx sin pumpe fungerer nå igjen så det spørs om du får hans plass, men vi har plass til en sur 200sx om du har lyst å kjøre og melder deg på ja, det er ikke arrangert som et rent Toyota-treff det her ;)
Da tar jeg jammen meg en plass jeg og... Hvor betaler jeg?
Edit: Betalt!

#100841  av kennethx

Hmm, gleden var kortvarig, for etter en hard høyresving, så kom forsyne meg check engine lyset opp igjen. Og ganske så riktig...nok en blåst 30A sikring. Kjøpte nye, trykket litt på diverse kabler, rikket litt i sikringsboxen, satte i sikringer, og det virket igjen. Hatt en lengre tur uten problemer. Men tror jammen jeg skal gå over ledningene godt når motoren er ute i helgen ja! :roll:

#101078  av spkstrp

cash up front :) nå må jeg bare få den kjørbar... hehe.. regner med det skal gå greit :roll:

#101456  av Kjelliken

:? er det noen oppdatering på hvor mange ledige plasser det er igjen??? så har folk noe og gå etter??? :wink:

#101487  av CelicaTurbo

Jepp, det blir oppdatering nå for i kveld gikk siste plassen så da er det fullt folkens ;) Vi blir en grei blanding av folk fra ts-ogn, essokickers og 200sx-ogn :) Ingen av Evo-gutta mente at de hadde kul nok bil for dette om jeg leste argumentene deres korrekt :D

#101530  av Kjelliken

:? vel det står vel strengt talt evo på bilen min. men det er da altid noen som er brå kjekke både på det ene og andre forumet. regner no med at det kommer noen evo gutter og tar bilder og slikt de er neppe så uinterisert

og noen kommer sikkert kunn for og få med seg wilmanens corolla etter å ha kikket på den etter kjøringen på eikås i går. :wink:

#101568  av CelicaTurbo

joda, vi får nok noen besøkende.. min komentar var rettet mot at de knapt kan klage på at de ikke er invitert til ett treff når de ikke ønsker å delta på et annet ;) Og, jeg regner deg som en ts-ogn'er, men om du selv ser på deg selv som en evo'er så er jo det greit, vi har da ihvertfall en bil fra evo :lol:

#101585  av Kjelliken

:D jeg er vel med like my i begge forumene så jeg ser vel på meg selv som en TS-evo-ogner ellerno :D men var vel ikke dette treffet de siktet til håper jeg.. leste ikke hele men drit no i det.

ønsker en hyggelig tone jeg mellom alle sammen. og hade noen gode samtaler med evo gutta på søndag som jeg forteller deg om senere som vil hjelpe alle spesielt her i bergen området. :wink:

#101863  av spkstrp

noen som kan ta litt bilder av bilen min på torsdag ? jeg tenker da ift en salgsannonse. Litt avstandsbilder, og noen closeups av skader osv og interiør osv..