TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s torsdag 21. april

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #100208  av CelicaTurbo

Med henvisning til diskusjonen her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=7857

Det blir kjøretrening på Eikås Motorsenter på torsdag 21. april. Litt kort varsel men jeg fikk først bekreftet at vi fikk banen i dag ;)

Vi har banen fra kl 16.30 med oppmøte fra kl 16.00. Prisen blir 300,- kr og vi setter grense ved 10-12 førere for at det blir mest mulig kjøring på de som melder seg på. Er tidspunktet for tidlig så kom når du kan! ;) Det blir kjøring til ca kl 21.00. Prisen er økt siden posten med interesseundersøkelsen for istedet å gi mer kjøretid for færre førere.

Påmelding skjer ved betaling til konto **edit: det er da ingen flere ledige plasser**. Send meg en PM med ditt navn når betaling er gjort slik at jeg har løpende oversikt over hvor mange som er påmeldt hittil. Jeg gir et ord i denne diskusjonen når grensen av påmeldte er nådd og jeg ikke ønsker flere påmeldinger. Er det ledige plasser på torsdag er det fullt mulig å møte opp og betale på stedet men jeg resserver ingen plasser som ikke er betalt ;)
Sist redigert av CelicaTurbo den 19 apr 2005 09:22, redigert 2 ganger totalt.

#100210  av kennethx

Går clutch byttet i helgen bra, så er jeg så klart med! :D

#100230  av Turbotrille

kennethx skrev:Går clutch byttet i helgen bra, så er jeg så klart med! :D
Du har bare med å stille....

Nå har jeg betalt, så jeg er klar for å parkere deg.. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

HEHEHE... :D:D:D

#100249  av wilman

Ser ut til at det blir Wilmannskjøring der ute denne gangen også :twisted:
Jeg kommer.

#100253  av wilman

Betalt :lol:

#100260  av Kjelliken

:shock: ka e problemet eg er med.. :twisted:

#100262  av Kjelliken

:roll: da skal den være betalt du har PM Kristian :wink:

#100265  av CelicaTurbo

flott flott, dere er notert :)

#100468  av Turbotrille

Vil forresten minne dere på at det var ganske sur og kald vind sist vi var der, og det er fare for at det vil bli det denne gang også, så oppfordrer alle til å ta på seg en god og varm jakke. :wink:

#100616  av richeros

Jeg er klar.

Betalt.

#100665  av Turbotrille

Kameramann er også klar, i tillegg til at KennethX har sagt seg villig til å stå for redigering, så vi kan jo håpe på en lang, variert og god film fra dette treffet. :)

#100678  av CelicaTurbo

hehe, kanskje det :) Vi får se hvor mange interessante biler det er da :)

#100710  av kennethx

Jeg har betalt, men det ser ikke ut som det blir kjøring på meg alike vel. :(

I går bestemte tydeligvis vannpumpen til IC'en å gi seg. Så med mindre jeg får gjennopplivet den i helgen når motoren er ute, så blir det ikke noe banekjøring på meg nei. Ny på toyota var VELDIG billig.....NOT! :evil:

#100725  av spkstrp

fant ikke noe ut 100% sikkert ang prøveskilt? :) da har jeg press på meg å fikse ferdig fronten før det ;)

#100728  av CelicaTurbo

prøveskilt er ikke noe problem.. det viktige er at bilen er forsikret og det er den når den har prøveskilter.