GT_rider skrev:HVilken dimensjon blir det på de nye felgene, og dekkene?17" felger x 7,5.. Blir desverre 215 på alle dekka ettersomat sharif var 100% sikker på at det kom til å subbe.. så da måtte jeg enten ta 215 på alle fire dekka eller 240 på alle... skjønte ikke HELT hva han snakka om, men han ville vist ikke gi meg 235 bake slik jeg hadde tenkt.. så jeg får bare prøve med 215 på alle fire en stund, jeg regner med at med så mange hk under panseret vil ikke de 215 deka vare særlig lenge uansett... jeg har jo slitt ut de 185 deka totalt på 4 uker nå.. det sier jo litt.. er ikke spor igjen på de snart.. hehe.. (kjører jo litt hardt da siden de skal byttes uansett)..
FireWalk skrev:Sharif la på 235 dekk på mine 17x7,5...Det subber ikkeGT_rider skrev:HVilken dimensjon blir det på de nye felgene, og dekkene?17" felger x 7,5.. Blir desverre 215 på alle dekka ettersomat sharif var 100% sikker på at det kom til å subbe.. så da måtte jeg enten ta 215 på alle fire dekka eller 240 på alle... skjønte ikke HELT hva han snakka om, men han ville vist ikke gi meg 235 bake slik jeg hadde tenkt.. så jeg får bare prøve med 215 på alle fire en stund, jeg regner med at med så mange hk under panseret vil ikke de 215 deka vare særlig lenge uansett... jeg har jo slitt ut de 185 deka totalt på 4 uker nå.. det sier jo litt.. er ikke spor igjen på de snart.. hehe.. (kjører jo litt hardt da siden de skal byttes uansett)..
får prøve å få satt på noe bredere dekk senere kanskje.. mener det skal være god plass bak på MR2en.. men men..
Dalan skrev:Kjøp noen ordentlig breie lugger bak og brett inn kanten, du skal jo hellakkere likevel..BINGO! Skjermkanten går jo dritlangt inn. Hadde valsa på rappen! Angra ikke på at jeg valsa mine jaffal.
Jeg er så dritlei mine 8" ET40 på 235 bak, de går akkurat klar av den kanten som går innover på skjermen som man bøyer opp når man valser.. men likevel stikker hjulene altfor langt inn spør du meg..
Når du likevel går så grundig til verks som du gjør nå, så ville jeg gjort det..