Da er det vel på tide jeg oppretter en tråd dedikert til mitt siste prosjekt. Som de fleste sikkert har fått med seg kjøpte jeg for en tid siden et kaminari kit.. det var meningen å få montert dette med en gang, men fikk en liten økonomisk smell akkurat da, og samtidig klarte en kompis (som dere sikkert også har fått med dere) å krasje bilen min, så det ble jo uforutsette utgifter der også med å få fikset bilen. Da tenkte jeg jo at siden store deler av bilen måtte lakkeres om igjen uansett, så kunne jeg like gjerne lakkere hele bilen og stylingen i samme slengen. Fikk dette gjort "svart" av en jeg kjenner litt, så da ble det billig billig...
Legger ut en del bilder her av prosjektet så langt som jeg har kommet nå.
Listen over det som er gjort og som gjenstår å gjøres er følgende:
1. Demontere ytre deler av bilen samt dørtrekk osv for dermed å klargjøre den for hellakkering.
2. Rette ut bulker og skader bak på bilen.
3. Pusse ned bilen, ha på sparkel der det trengs osv.
4. Hellakkering av bilen. og stylingen
5. Montering av styling (ikke helt ferdig enda)
6. Montering av nye felger. (blir gjort i morgen)
Så må jeg føye til: Vi har hittil bare fått montert på frontleppen av kaminari kitet, men vi skal prøve å få montert resten så snart som mulig.
Stor takk til SW20 (Lars Erik) som har gjort så godt som alt arbeidet når det gjelder bearbeiding og montering av styling så langt!
Når all stylingen er påmontert skal bilen inn i lakkehallen og få seg et par lag med lakk til ettersom at lakereren ikke var helt fornøyd med resultatet (ble litt tynt med lakk + noen minimale farge forskjeller mellom enkelte deler)
Her er bilder av prosjektet så langt:
Legger ut en del bilder her av prosjektet så langt som jeg har kommet nå.
Listen over det som er gjort og som gjenstår å gjøres er følgende:
1. Demontere ytre deler av bilen samt dørtrekk osv for dermed å klargjøre den for hellakkering.
2. Rette ut bulker og skader bak på bilen.
3. Pusse ned bilen, ha på sparkel der det trengs osv.
4. Hellakkering av bilen. og stylingen
5. Montering av styling (ikke helt ferdig enda)
6. Montering av nye felger. (blir gjort i morgen)
Så må jeg føye til: Vi har hittil bare fått montert på frontleppen av kaminari kitet, men vi skal prøve å få montert resten så snart som mulig.
Stor takk til SW20 (Lars Erik) som har gjort så godt som alt arbeidet når det gjelder bearbeiding og montering av styling så langt!
Når all stylingen er påmontert skal bilen inn i lakkehallen og få seg et par lag med lakk til ettersom at lakereren ikke var helt fornøyd med resultatet (ble litt tynt med lakk + noen minimale farge forskjeller mellom enkelte deler)
Her er bilder av prosjektet så langt:

Vedlegg
5.jpg (45.03 kiB) Vist 1151 ganger
4.jpg (53.94 kiB) Vist 233 ganger
3.jpg (52.26 kiB) Vist 227 ganger
2.JPG (45.61 kiB) Vist 1151 ganger
1.JPG (55.97 kiB) Vist 232 ganger
Sist redigert av FireWalk den 20 apr 2005 10:54, redigert 1 gang totalt.
- MR2 TURBO -