hm, kjenner ikke til noen renseprodukter eller lignende, men noe som skal være meget effektivt på koksing og avleiringer i forbrenningskammerne er rett og slett vann.. En gratis bonus ved brukk av vann-innsprut (brukt for å kjøle lufttempen egentlig)?
Men, til alvor, napp av en vakumslange som fører til innsuget og stapp den nedi en flaske med vann slik at vannet blir suget opp, og gi gass slik at motoren ikke kubber, den vil nemlig gå meget tungt og det vil ose store mengder hvitrøyk fra eksosen bak. Nå, jeg har bare gjort dette en gang på egen bil selv og merket ikke noe spesiellt i ettertid, men aner ikke hvordan tilstanden var i utgangspunktet men tenkte det kunne ikke skade ihvertfall, men så forsiktig som jeg er så var jeg for redd for å bare stappe slangen ned i flasken og la det stå til, jeg tok det litt forsiktig og tok litt og litt om gangen istedet. Om det blir alt for mye vann på en gang er det skadelig, men det er lite trolig at vakumslangene er så store at de tillater så mye vann inn uansett, men personlig tok jeg ikke sjangsen 

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet