MÅ være noe seriøst feil. Kanskje prøve noe annet enn billig rema-bensin.
(litt over 9 kroner

Vipern skrev:fylte idag igjenn... 1,4 l per mil siste tank1.4 liter er jo ALT for mye!! er ikke en slange som lekker litt da??![]()
(litt over 9 kroner)
TheStig skrev:hehe ja i året kan det jo bli en hundrelapp eller to.. Ikke verdt plassen det tar i pengboken engangKjører man en 25k i året som sikkert mange her gjør.. og sparer 0,2L/mil så er det 5k i året da =)
Og du, ikke ta dette som et person angrep da.. chill down
TheStig skrev:fatter ikke at folk engang tenker på bensinforbruk.. kjører merce jeg som aldri bruker under 1.2 - 1.3... Koster det det koster. Orker ikke vende og snu på hvert et øre. Tar ikke imot 50 øringer i butikker engangdu kan godt sende meg noen kroner hvis du pluttselig skulle få noen til overs!!
sleeper skrev:Har ikke observert noe lekasje.. men man ska aldri si aldri.Vipern skrev:fylte idag igjenn... 1,4 l per mil siste tank1.4 liter er jo ALT for mye!! er ikke en slange som lekker litt da??![]()
(litt over 9 kroner)
sikker på at det faktisk kommer 1 liter ut av pumpa når du har bet for en liter??
maxgets skrev:Ja men legger dere disse ørene i en sparebørse eller no da.. Eller blir dem bukt på en bug alikevel når du betaler for bensinen... Tror jeg aldri sjekka hva MR2 brukte jeg.. Eneste jeg var klar over var at den brukte over 1L på mila.. Men er bilen tørst så må den jo få fuel..TheStig skrev:hehe ja i året kan det jo bli en hundrelapp eller to.. Ikke verdt plassen det tar i pengboken engangKjører man en 25k i året som sikkert mange her gjør.. og sparer 0,2L/mil så er det 5k i året da =)
Og du, ikke ta dette som et person angrep da.. chill down
Greit å ha med seg for oss studenter og de med litt dårligere råd =)
Vipern skrev:Hvordan oppfører seg bilen?sleeper skrev:Har ikke observert noe lekasje.. men man ska aldri si aldri.Vipern skrev:fylte idag igjenn... 1,4 l per mil siste tank1.4 liter er jo ALT for mye!! er ikke en slange som lekker litt da??![]()
(litt over 9 kroner)
sikker på at det faktisk kommer 1 liter ut av pumpa når du har bet for en liter??
Om det kommer feil mengde ut av pumpa, så må da halve byen her kjøre rundt med enormt høyt bensinforbruk.
Kanskje ta en titt på luftfilteret.. *rådløs*