TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 celica - meninger om vinge? Nye bilder!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#114481  av celicat23

jan-erik skrev:Helt klart med vinge. Er som du sier prikken over i-en det der. TRD vinge?
Vingen er ifra ROD MILLEN. Sidene er laget av glassfiber, og midt delen er av karbon....som passer fint til panseret :)

#114483  av jsun

Mange meninger her...... :wink: ... men jeg ville nok holdt meg unna vingen. Bilen ser mer kompakt og sammensatt ut, uten vingen.
Men du, hva med skiltplaten på fronten, den lille "vorten" ville jeg ha fjernet, og heller lagt skiltet helt innpå. Har gjort det selv og senket det litt, mye penere :D

Ellers må jeg si at bilen din er rålekker :D

#114646  av celicat23

DA er vingen montert. Skrudd og limt, ingen vei tilbake. Blir vasking, polering, og frem med kameraet så fort muligheten byr seg.

#114673  av kake

Nice bil!

En ting er klart, den måtte ha noe bak der, det så dumt ut uten noe, men kanskje en litt lavere vinge ? Uansett...blir nok meget bra.

#114938  av celicat23

Torsdag kveld. Ut av 48 bilder, ble 3 greie nok til å bruke. Jeg suger til å ta bilder...

Bilde

Bilde

Bilde

#115070  av B_Quist

Jeg er ikke den største fan av ny-celica, men det der er faen meg en dritrå bil asså!!! :shock:

#115080  av Magnus;)

tøff bil :D vart kul med vinge syns jeg :wink:

#115087  av MR_T

Synes den var råå men den nye vingen, hva med noen lexus lykter bak? tror det hadde gjort seg veldig!

#115098  av Kjelliken

:D er og bare blir rå den bilen din om mulig en av de fineste her til lands av den typen er nå min mening :wink:

#115106  av kaimagne

Slenger meg på med de samme superlativene og noen til! Den bilen er vel den grommeste T23 jeg noen sinne har sett her i Norge... :D

#115109  av celicat23

Takker, takker! Er nesten så jeg får lyst til å beholde bilen når jeg hører så mye pent om den på en gang :)

#115121  av kaimagne

Tja, hvis det skjedde, så ville den vel blitt ennå råere! Kanskje neste steg er turbo-kit? ;) I dare you! I double-dare you, motherfu**er! ;)

#115173  av Kaizern

Ble kjempe bra det der :lol: Hadde jeg hatt en sånn bil, så hadde jeg solgt ei nyre før jeg måtte ha solgt bilen.