TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 celica - meninger om vinge? Nye bilder!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #114376  av celicat23

Tok en liten test montering av vingen, og brå knipset noen bilder. En liten oppfrisker om hvordan bilen ser ut uten....

Bilde

Og så....MED vingen....

Bilde

Bilde

Bilde

Selv syns jeg det blir "prikken over i'en" med vingen - at bilen ser mer komplett ut. Ikke minst med tanke på hvor "overkill" fronten har vært med det karbon panseret, og bak enden helt "clean".

Blir liming og drilling i løpet av uka, så litt vasking, og så noen bedre bilder.

Noen meninger? Og vingen er ikke skjev, det er bare bilen som står i en slakk helling :)
Sist redigert av celicat23 den 16 jun 2005 23:52, redigert 1 gang totalt.

#114378  av Mr2Nyter'n;p

Fyameg... Det der er noe av det vakreste som ruller på 4 hjul... Innrømmer det gladelig, blir helt yr av å se bilen din :wink: Og vingen var prikken over i'en... Perfekt... Alt er så cleant og samtidig så rått.. Rett og slett perfekt.. :D :D

#114379  av 2000celica

8)
Ble mye større Vrooom faktor med vingen på, ja
Liker den vinga godt selv jeg-få den på !

#114384  av DannyBoy

Har alltid vært fan av vinge, men tror jeg må si her at jeg synes bilen din var kulest uten vinge.

Føler at den "hakker" opp bilen, ved at den er liksom litt 4-kanta :roll:

#114392  av TurboKnut

Steike for en fin bil du har.

#114404  av teknikeren

God bedre :shock: Bilen din ble jo mye "råere" med den vingen da! Meget pen bil du har, vær stolt av den (regner med du er det :))

#114406  av Tor

Mye råere uten, greit nok vingen er mega tøff, men den ødelegger bilens stilrene look totalt. Nå ser den ikke gjennomført ut, det gjør den uten den stygge vingen.

#114438  av Ninjamannen78

Nydelig bil, en av de fineste Celica MK7(?) jeg har sett. Ikke for mye plast liksom. Synes faktisk vingen kledde bilen, men det var pent uten også :D

#114442  av Kaizern

Penest med vinge, blir ikke så stumpet og kjedelig bakende;) Go for it :lol:

#114443  av erling

Sinnsykt fin bil ja.. Synes det er finere uten enn med. Ser greit ut med også, men alle skal liksom ha vinge... :wink: Finnes det mindre vinger? En diskret en, ca 2 cm høy, og bare ligger oppå luka der? Det hadde vært no. :wink:

#114446  av Remi

uten vinge.. helt klart.. eller som det nevnes her en mindre en.. :wink:

#114453  av jan-erik

Helt klart med vinge. Er som du sier prikken over i-en det der. TRD vinge?

#114464  av Mr2Nyter'n;p

Tor skrev:Mye råere uten, greit nok vingen er mega tøff, men den ødelegger bilens stilrene look totalt. Nå ser den ikke gjennomført ut, det gjør den uten den stygge vingen.
Snakk om å snakke mot seg sjøl a :P :wink:

#114474  av cs2451

Helt rått. utrolig fin bil. Og vingen drit lekker på bilen:)

#114477  av RedCelica

Gelt klart uten vingen.