Syntes bilen er kul i rød ja. veldig Stilfult rettere sagt. Og hadde jeg vært den eneste med rød sportsbil her omkring så hadde den forblitt rød. Men saken er at ca 90% av alle sportsbilene her er RØD. Det finnes et 20 talls Celicaer, 200sx, MR2er og diverse som alle er RØD.
Når jeg kjøpte den bilen var litt av grunnen at jeg ville ha en litt spesiell bil som ikke alle andre hadde. For 3 år siden var det ikke mange som hadde MR2 her. Men det har jo eksplodert, og nå har "alle" det..
Jeg vil fremdeles ha noe som er MITT, som ikke alle andre har.. noe som har et særpreg og som er litt spesielt og skiller seg ut fra den store mengden.
Som sagt, er så lei av å hele tiden bli oppringt og konfrontert med at jeg er ute og grisekjører eller ute og råner mens jeg faktisk ikke har vært ute og kjørt den aktuelle dagen i det hele tatt, bare fordi det er så mange biler som ved første øyenkast ligner på min.
Grunnen til at jeg vil skifte farge er altså ikke at jeg syntes den er stygg i rød, tvert imot! Men jeg vil ha noe som skiller seg litt ut fra den store mengden. Noe som ikke alle andre har.
SÃ¥ what to do?
De fargene jeg syntes er kule er blant andre:
Svart
Sølv
Rødt
Blå
Men tingen er at dette er farger som alle har!... Om dere tar dere en kjøretur og teller hvor mange svarte biler dere møter, røde, sølvfargede osv så kommer dere til å bli forbauset. dette er populære farger som ALLE har... uansett hvilken bil det måtte være.
Tar du litt mer uvanlige farger som f.eks gult, så er det svært få av dem.
Men det finnes mange stygge gulfarger... så det blir vanskelig å finne en som er KUL og som kler bilen.. og uten samtidig være for skrikete. Noe jeg tror man kan unngå med svarte detaljer og et "cleant" utseende ellers.
Om noen har noen gode forslag så er jeg åpen for det
F.eks er jo denne kul i gul, selv om det er "feil" gulfarge (litt for aprikosgul).. Den har forøvrig også TRD vingen: