Fredrik skrev:Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg daSyns det faktisk hadde vært gøy å bygget opp en 2 dørs hvit yaris. Kjørt skikkelig japse stuk på den, med sort panser+tak, breeede felger, feit eksos, og 1.5 t-sport motoren med tte kompressor. Hadde blitt stilig som fy.Hvertfall med 150 turbohester
Blueman skrev:jeg regna litt i dag og jeg har faen meg brukt 180 000 på mr2en + det jeg har betalt for biln..... var litt skremmendeSatt akkurat og prata med en kamerat på MSN nå.. Om planene jeg har på bilen min..
Fredrik skrev: Satt akkurat og prata med en kamerat på MSN nå.. Om planene jeg har på bilen min..
Vi fant ut at jeg ikke skulle sjekke priser heeelt enda
Masse planer, lite penger
celicat23 skrev:Den var jo drit stilig...! Hvorfor ikke gjøra det som neste prosjekt?Fredrik skrev:Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg daSyns det faktisk hadde vært gøy å bygget opp en 2 dørs hvit yaris. Kjørt skikkelig japse stuk på den, med sort panser+tak, breeede felger, feit eksos, og 1.5 t-sport motoren med tte kompressor. Hadde blitt stilig som fy.Hvertfall med 150 turbohester
Blueman skrev:Det er ikke så dumt, nei.. Uansett så er en bil ett taps-prosjekt.. Det spørs bare hvor mye du er villig til å tapeFredrik skrev: Satt akkurat og prata med en kamerat på MSN nå.. Om planene jeg har på bilen min..
Vi fant ut at jeg ikke skulle sjekke priser heeelt enda
Masse planer, lite penger
hufff ja, er lurt og tenke et par gang før man gjør store ting ut av det![]()
Jeg kommer jo aldri til og selge biln nå... menmen det er jo egetlig en god tanke
Fredrik skrev:Tror bekjente hadde begynt å tvile på min sexuelle legning hvis jeg kjørte hvit yaris verso til daglig, og hadde en hvit 2 dørs yaris som "kul" bilcelicat23 skrev:Den var jo drit stilig...! Hvorfor ikke gjøra det som neste prosjekt?Fredrik skrev:Syna Yaris er en litt tøff bil, syns jeg daSyns det faktisk hadde vært gøy å bygget opp en 2 dørs hvit yaris. Kjørt skikkelig japse stuk på den, med sort panser+tak, breeede felger, feit eksos, og 1.5 t-sport motoren med tte kompressor. Hadde blitt stilig som fy.Hvertfall med 150 turbohester