Fant "items" og vektreduksjonen jeg hadde kjøpt. Så da var det i orden.
Det jeg mente med likeverdige biler i løpet, er at bilene i spillet kan faktisk gjøre ting mot deg for å virkelig sabotere dine sjanser for å vinne..
Opplever ofte at bilene IA tar det VELDIG pent gjennom svinger osv, så hvis man står på litt kan man lage relativt god avstand mellom en selv og IA, selv om bilene er likeverdige.
Men på siste runden tar som regel første og evt andre IA bilen deg igjen halvveis i runden, da bilen til IA plutselig har fått høyere toppfart enn din.. Selv om du har ligget 8-10 sekunder foran ham hele veien.. Og når han tar deg igjen skjer det gjerne ved tidligere nevnte eksempler.
At han bare blåser forbi deg i høy fart, eller at han foretar en "pit manøver" på deg, og får deg til å spinne av banen. Har også opplevd at to stykker skjøt fart og passerte meg på rettstrekken, for så å blokkere de siste svingene inn mot mål ved å kjøre side om side, så man ikke får bremset seint og passert i svingen.
Dette virker temmelig unødvendig gjort av IA. Da virker det som spillet virkelig prøver å provosere, og ikke bare skal være en utfordring.
Trodde først jeg innbilte meg hele greia og prøvde dette en del ganger. Og opplevde det samme flere ganger.
Og jeg er tydeligvis ikke den eneste som har opplevd dette skjønner jeg..
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.