TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #341596  av Espen.R

Ellå, så den tråden om forza 3 her i ste.
Kom også over noe moro igår når jeg satt å surfet litt.
Spaceworld.no har nå fikset med mulighet for å forhåndsbestille spillet.

GT5 kommer til ps3(only) som jeg vet?

værtfall da. følg linken om du er keen selv, eller om du evt bare vil lese litt om spillet.
Virker værtfall som et genialt opplegg spør du meg.
http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld ... l&profile=
 #341600  av Ã˜rjanN

Skadefunksjonen ser ikke så bra ut som jeg forventet...
 #341709  av chris

Interessant med pre-order når lanseringsdato fortsatt er ukjent (kun lanseringsdato i Japan er satt.. og det er først om 5 måneder).

Hvordan skadefunksjonen blir vet jeg ikke, men ut fra det lille jeg så på videoen på spaceworld-siden så virket det veldig veldig lovende.

Gleder meg som en liten unge til dette spillet kommer :D :D
 #341715  av inzane2012

jeg bare håper at dem ikke har ødelagt spillet nå... druknet det i undøvendig piss, og sånt men at dem bare har fortsatt den gode trenden som 3'ern satt :)
likte ikke helt gt4, syns det var noe som manglet som jeg ikke helt klarte å sette fingeren på, min fikk liksom ikke helt GT feelingen av det spillet ;)
 #341716  av celicat23

Fysikken i 4'ern var helt forandret i forhold til 3'ern, så det og leke seg og drifte var ikke gøy i det hele tatt. Har brukt en stund med GT5 PROLOGUE, og kan trøste de som ikke har prøvd det med at kjøreføelsen fra 3'ern er der - så på den siden så vil jeg tro GT5 kommer til og levere.

Skademodellen er vel den samme som i Forza 3 sånn ca: smell bilen i en vegg i 300km/t og støtfangeren detter av og det blir litt riper i lakken. Ikke veldig givende.
 #341718  av inzane2012

celicat23 skrev:Fysikken i 4'ern var helt forandret i forhold til 3'ern, så det og leke seg og drifte var ikke gøy i det hele tatt. Har brukt en stund med GT5 PROLOGUE, og kan trøste de som ikke har prøvd det med at kjøreføelsen fra 3'ern er der - så på den siden så vil jeg tro GT5 kommer til og levere.

Skademodellen er vel den samme som i Forza 3 sånn ca: smell bilen i en vegg i 300km/t og støtfangeren detter av og det blir litt riper i lakken. Ikke veldig givende.
godt å høre ;) elsket kjørefølelsen i 3'ern, mye bedre fartsfølelse enn i 4'ern...
syns og en av di mest positive sidene med hele GT serien er at du må ta sertifikat for å kunne kjøre i høyere klasser :)
men det med skader syns jeg egentlig ikke er fullt så viktig ;) kjekt at du kan smadre hele bilen, men i forza 3 har ikke det noe og si så lenge den rewind funksjonen er der...
 #342248  av Toyota-rav4-2002

Har lest at spillet får en ganske lik bane som på Grand theft auto 4.
 #342279  av villejan

blir vel å "lage" både våler og rudskogen da... hehe
 #342307  av mr2storbrua

Toyota-rav4-2002 skrev:Området man spiller på.
http://www.msxbox-world.com/assets/gall ... te-num.jpg
Mener du at man skal kunne kjøre rundt i en by?
 #342309  av Toyota-rav4-2002

Jeg vet ikke så mye om det, bare las det på en utenlandsk spillside for noen dager siden at det skulle bil lik bane eller ett eller annet slikt på gran turismo 5 som på gta 4, glem saken om jeg har lest feil.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 34