TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467920  av OleST

Dæven steike, starta dagen i dag med tlf om at drømmejobben faktisk var landa 8)

Blir jo lærling først da, og da ca. 3,5 år fordi jeg mangler skolegangen som hører til faget.
 #467921  av Makk

OleST skrev: ↑09 mai 2025 17:54 Dæven steike, starta dagen i dag med tlf om at drømmejobben faktisk var landa 8)

Blir jo lærling først da, og da ca. 3,5 år fordi jeg mangler skolegangen som hører til faget.
Fortell oss alt, oss tilfeldige på et gammelt bilforum fortjener såpass.

Ble du spesialagent eller bruktbilselger :mrgreen:
 #467923  av OleST

Karbonfiberproduksjon hos Kongsberg 8)

Kan vel ikke utdype all verdens mer, men det er mye kult der. :wink: :lol:
 #467924  av ArildM

Nice! Gratulerer :D

BTW, regner med det er gitt ut fra en så seriøs arbeidsgiver, men karbonstøv skal være noe utrolig farlig drit for lungene.
 #467925  av Makk

Så kommer jo jeg da, den ultimate kritiker, det ufattelige rasshølet fra Sunnmøre som stiller helt sinnssyke krav til prestasjon.... Men hva er en mann uten å prestere? Vi må ha noe å strekke oss etter! Å sant skal sies det at samfunnet gir oss som vil noe absolutt null å niks der.....

Over eller under 1 million i året? (Når utdanningen er ferdig selvsagt)

Om det er 500-600k etter 3 år som du nevner så kan du gi faen, du får det samme på Kiwi med ansenitet å litt overtid, å der trenger du ikke gå 3 år på 90 kroner timen å stipend lol :D

Om det er 100k bedre, så tar det 3 år til, pluss whatever du har tatt opp i studielån for å komme ovenpå, lang historie veldig kort, UNNGÅ STUDIELÅN SOM PESTEN ! INGENTING ER BRA MED STUDIELÅN SAMME HVOR HYGGELIG BANKEN ER ! :lol: :lol:

Trodde du levde av børsemaking jeg, men jeg vet ingenting om deg, kan bare gi deg rådene fra erfaring som trailerkusk, skjetgris å generelt ape i alt av mekanisk, lol.

Hater å være partypooper, men ja, fakta er fakta.

Tro det eller ei, jeg vil deg ditt beste, å alle andre sitt også. :roll:

Helt til slutt? Lev på jallamat, nudler å whatever i 2-3 år, du sitter igjen med så mye mer i den alderen du beskriver, regner med det er 20-30, aller helst burde det være 20-25, MAX ! fra 25 og opp så burde lønna være minst 1 mill, eller over atm med de utdanningene du snakker om så burde det absolutt være såleis.

Alt ekstra? Bruk det på damer å raggen :D Du vil ha med deg den perioden i livet, trust me.... Det blei pløgd mengder av villige i gamle dager også 8) 8)
 #467926  av OleST

ArildM skrev: ↑09 mai 2025 21:41 Nice! Gratulerer :D

BTW, regner med det er gitt ut fra en så seriøs arbeidsgiver, men karbonstøv skal være noe utrolig farlig drit for lungene.
jeg jobber i cleanroom med manuell layup så støv er ikke ett problem, ikke egentlig resin heller da prepreg matter er omtrent tørre (også brukes det selvfølgelig hansker, beskyttelsesfrakk, osv.) takker 8)
  • 1
  • 1163
  • 1164
  • 1165
  • 1166
  • 1167