TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #419411  av apehest

Bli bestevenn med en lakkerer så sparer du fort 75% på lakkeringa :P
Må jo være lottomillionær for å betale fullpris
 #419433  av ArildM

Tenkte akkurat på at du snakket om å bestille ny frontleppe, kanskje vi skulle ha fått smelt inn en ordre i løpet av vinteren ja :) Har noen jeg kjenner som har vært lakkerer før, skal høre om han fremdeles har kontakter innenfor yrket :)
 #419436  av apehest

Eller om du får han til å slipe ned bilen. ;) Det er igrunn der jobben ligger.
En av grunnene til at jeg fikk min lakkert innvendig, utvendig og under for et firesifra beløp er at bilen var ferdig slipa. Måtte bare tørkes av og rulles inn i lakkboksen.
 #420245  av hmsilset

Nevøen min under en samtale med pappa i dag: Tenkt onkel Hans Martin da, som solgte kona(smokey) si :p

Håper det er greit jag har bilen som avatar, til jeg finner en ny bil :)
 #420248  av ArildM

:lol: Nå måtte jeg le :)
Smokey er trygg hos meg :) Bruk bildet så lenge du vil du :) Fikk forøvrig telefon fra Toyota om at Smokey var ferdig rettet opp og klar til henting :)
 #420251  av GhostRider88

ArildM skrev::lol: Nå måtte jeg le :)
Smokey er trygg hos meg :) Bruk bildet så lenge du vil du :) Fikk forøvrig telefon fra Toyota om at Smokey var ferdig rettet opp og klar til henting :)
Som musikk i mine ører! Ser frem til bilder ;)
 #420252  av ArildM

Skal prøve å få henta den i morgen :)
De skulle vist bytte wiren til bagasjerommet siden den var gått i stykker samtidig, så den må inn en tur igjen i neste uke :) Ble ikke lakkert opp noe annet enn bakskjermen denne gang.
 #420253  av hmsilset

ArildM skrev:Skal prøve å få henta den i morgen :)
De skulle vist bytte wiren til bagasjerommet siden den var gått i stykker samtidig, så den må inn en tur igjen i neste uke :) Ble ikke lakkert opp noe annet enn bakskjermen denne gang.

Bra det blir gjort før det ryker :) Sjekk gasswiren neste år da.Den lå litt feil etter motorbytte og ble slitt mot ett alu rør.Jeg retta på feilen og har kjørt med det 3 år etterpå, men greit å ha i bakhodet.Bestille den til regreima skal byttes f.eks.
 #420258  av ArildM

Jepp, greit å få det ordnet :)

Har litt mer greier liggende å vente på Smokey i gangen nå (takk til samejon):
Bilde

Samt noe stereogreier til Mazdaen:
Bilde
Bilde

Takk til Bilradiospesialisten for ekstremt rask sending, gratis frakt og gode priser. Anbefalt :)
 #420259  av MR2i

Du har litt å gjøre ja.. :)
 #420260  av ArildM

Mye som kan gjøres, men heldigvis ingenting som må gjøres :)
Mr2 delene er forresten Turboinstrumentpanel, foringer og nytt glass til instrumentpanelet :)

Skal også i møte med Cylmo mandags morgen for å diskutere hva vi skal gjøre med Bandit motoren.
 #420268  av ArildM

Våknet klokka 6 i mårrest. Drømte at jeg stoppet langs med veien med Smokey, så ble jeg truet og stukket ned av en tulling som stjal førerstolen og knuste ene targaglasset. Akkurat da startet det å regne... Samtidig drømte jeg at det eneste som har blitt gjort på verkstedet var at det var satt inn et skikkelig støgt speedometer og bakskjermen var så fælt oppretta at den så verre ut enn når jeg leverte den inn :lol: Hoff, mye man skal miste nattesøvnen av :lol:
 #420288  av MR2i

Hehehe.. ja, du..
Trodde nok egentlig du hadde helt andre drømmer for tida.. ;)

Drømmer er noen rare ting.. :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 74