TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #420291  av ArildM

Sant sant :) Rakk ikke å hente Smokey i dag, ny mulighet i morgen :)

Bling bling :) Var veldig usikker på om jeg skulle kjøpe matte eller blanke lykter, valget falt på blanke :)

Takk til Mr2ben for kjempeservice. Ble også imponert over kvaliteten på disse, trodde det skulle bli noe billig "ebay" greier, men det var god vekt på de, nermest OEM følelse :)
 #420332  av hmsilset

Tøft!Ikke kast de gamle da :) jeg vil legge film på de om jeg skaffer meg ny mr2.
 #420341  av ArildM

Tror det blir bra ja:) Da skal jeg ta vare på de gamle :)
 #420343  av magnesmurf

Den plastbiten som holder fast de to delene av blinklyset til hverandre tåler ikke frost. Den blir sprø og sprekker opp, slik at den ene delen av blinklyset løsner og detter av. Så bytt ut den lille biten med den fra de orginale blinklysene, så har du et fint og holdbart produkt :wink:
 #420345  av ArildM

Takk for tipset, det skal jeg gjøre :D
 #420354  av ArildM

Ute å kjører Mr2 i sol og kraftig morgentåke 8) :mrgreen: :mrgreen:
Ordnet opp for 35k :wink:
 #420356  av Andrepedersen

Ble det noen fargeforskjell? fornøyd me arbeidet?
Gratulerer ivertfall :)
 #420366  av ArildM

Kikket raskt på det i morgen sammen med sjefen min. Ingen innvendinger fra noen av oss. Ser bra ut sånn umiddelbart i alle fall. Ingen fargeforskjell å se i tåka :wink:

Var utrolig godt å kjøre Smokey igjen, gleder meg vanvittig til neste sesong :)
 #420499  av ArildM

Skal se om jeg får polert den og gjort den klar for lagring i helga, tar noen bilder da i så fall :)
 #420506  av lasse

ArildM skrev:Skal se om jeg får polert den og gjort den klar for lagring i helga, tar noen bilder da i så fall :)
Ikke glem at nylakkerte deler skal få dampet av seg minst 14 dager før du vasker med noe mer enn bare vann, og det skal ikke poleres på et par måneder...
 #420509  av ArildM

Takk for tipset! Skal bare polere panseret og litt småting hvis været tillater det, ellers blir det nok en skånsom håndvask :)
 #420510  av hmsilset

Tipper lakken begynner å bli litt tørr nå :) Vanskelig med gammel rød lakk.Liker å være vokset hele tiden :)
 #420512  av ArildM

Det skal være sikkert og vist :) Men smokey er jo bare koslig å stelle med så :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 74