Vel motoren er plassert i bukken å demontering pågår!
Var en skru som var steike fastrustet i girkasse og blokk, en av de store som ligger rett ved manifold og radiator, varm/kald/varm/kald hele tiden gjorde vindunder for den over 30 år ihvertfall, måtte borre den ut.
Hjelpe meg for en kjempesalat det ledningsnettet er, godt valg å få Paul til å fikse opp det ihvertfall, hadde aldri blitt ferdig om jeg skulle prøvd selv.
Noen som har en megaløsning på hva jeg skal bade innsuget å runnerne i for at all skiten innsiden skal løsne?
Tenker jeg bare plukker av røret som går fra eksosmanifold og opp i innsug og sveiser det tett i bunnen, stealthy fjerning av den driten for kontrolløren ikke skal se at jeg bare har tatt det bort
Rockauto hadde mye rart, har bestilt meg galen på pakninger å timing belt kit, tenningsanlegg å småtterier, kjøpte også ett clutchkit fra Exedy med helt nytt svinghjul som må sendes til Woodsport for maskinering, valget av clutch kjørte jeg via han og han sa det funket helt flott med en OEM spec exedy 3sgte turboclutch.