Drafter skrev:Så mye negativ camber som det ser ut til at du har kommer du jo bare til å miste veigrep og kjøreegenskaper i sving..
Dekk spiser og.. Med tanke på at du skal bruke den mest på vei, så hva er vitsen?
Det er jo ingen banebil akkurat hvor du kjører mye sving 
Uansett, Gratulerer med godkjenning..
Takk
Camberen er ikke permanent, satte den på maks for fun.
Sitter bedre i sving på den siden med mye camber da
Kjører ikke bilen min daglig, da jeg har busskort og skole midt i byen med dårlige parkeringsmuligheter.
Brukes til å ha det morro i, så da kan jeg tillate meg ganske ekstreme hjulvinkler
ArildM skrev:Ville kanskje ha tatt en 4hjulskontroll etter at du har montert nye fjærer og dempere, synes det hørtes rart ut med vibreringa. Hvordan kan da feks Caterham og Ariel kjøre med åpne dekk-konstruksjoner om det fører til slik turbulens?
Har tenkt å gjøre det, har toe out så det svir
Regner med at det er en felg som er på tur ut, så blir tvunget til å se etter nye nå. Er egentlig litt synd da jeg egentlig liker felgene jeg har godt, trengte bare spacere for perfeksjon

Rister så mye at jeg får skrekkbilder i hodet om at det skal hoppe av...