Slet med Lotus løpet selv.. var som å kjøre på is, og ingen ABS.... helt til jeg gikk inn på driving options og satte opp traction control og skrudde på ABS!
Vet ikke om det var en bugg, men var i hvertfall mulig å endre.

Scotty skrev:Kjør mye "special event" og "license".. vent litt med å kjøpe biler og trimme fullt fordi du vil bare se åssen det går (f.eks biler man har hatt selv, mr2, supra osv).. etterhvert når man kommer opp i level kjøp f.eks en R8, oppgrader alt.. deretter kjør nesten alt du kan på expert, professional osv, kjører fra alt, tjener godt med penger..Hvorfor license?
mr2storbrua skrev:Hvorfor license?Man går opp i level veldig kjapt.. må f.eks være et viss level for å kjøpe superbiler. Enkel metode om man mangler litt XP.
Scotty skrev:Hmm... syns jeg fikk veldig lite xp sammenligna med å kjøre løp jeg... Men mulig det er fordi jeg tok license litt sent i spillet.mr2storbrua skrev:Hvorfor license?Man går opp i level veldig kjapt.. må f.eks være et viss level for å kjøpe superbiler. Enkel metode om man mangler litt XP.
Sven skrev:Har masse dritt jeg ikke trenger. En trimmet mini til mini løpet, en blodtrimmet TVR til british light weight løpet, et par nissan 350Z i diverse versjoner som er vunnet+ masse annet rart? Du får si fra om noe frister..
magnesmurf: Hvis jeg ikke tar feil så har jeg 3 Lupoer. Du kan sikkert få en av meg. Kanskje du har noe dritt du ikke trenger
Nick: Starlet2T-G