sykoturbo skrev:Sjå de. Ja hoper du har flaksen med deg der. Kan være jeg skal ta et rykk på min igjen snart. 
Ja, det er vanskelig å ikke la være!
Varmeregisteret er på plass, kjølevannet er fullt på og "gammel olje" er tappet og erstattet med ny. Vanntemperaturen hold seg på 78-83 grader på tomgang + gassing til 4-5k RPM, så det er jo kjempe bra! Turtallsmåleren i bilen virket ikke, men det gjorde den på sprutet, så her må jeg finne ut hva som er galt.. Mulig jeg må ha en MSD Tach adapter for å få riktig signaltype. Har i tillegg en liten oljelekkasje fra oljeretur AN-koblingen, så den må etterstrammes desverre.. Må av med endel for å komme til den, blerh.

Skal gå over trykkgatene og spjeldhuset med startspray for å finne lekkasjer.
Ellers ser alt ok ut med første øyekast. Det er som sagt ikke mye som skal til før jeg kan starte veimappingen, men vil først fikse alle små bagateller.
