Kaizern skrev:Ang den sprekken i toppen mellom sylinder 1 og 2, så gikk den på langs, ikke tvers over til hver sylinder, så de mente den ikke hadde noe med saken å gjøre.Hei!
Fikk tlf fra verkstedet at bilen var ferdig igår, de sa at motoren var satt sammen å de ikke kunne finne noe lekkasje noen plass og de var 5 mekanikere som hadde sett på saken, å ingen skjønte hva som hadde skjedd... Så hvis jeg betalte topp pakningen og planingen av toppen, som kom på til sammen 2097kr så skulle denne saken være ut av verden.
Dette gikk jeg da med på.
Henter bil nøkkelen og kjører hjem, likefør jeg slår av motoren så hører jeg det som bare kan beskrives som ventil-kakkling, det har jeg aldri hatt før, men håper en "flushing" av motoren ordner det problemet?
Vet ihvertfall en ting, bruker aldri det verkstedet igjen!!!
De duskriver de ville anta att vis alt er bra mekanisk så vis du har noen kompiser som er motor kjenner så ville be i høre etter omm dverkstedet har sotte kamreims ett eller fleire hakk feil!!!
Eg har vert med ein veldig god kompis som er GURU når de gjelder å høre etter feil å eg har vert der når folk har hatt sine biler på verksted å alt virker fint uten den melrklige nye lyden!! for dobbel kamma motorer kan somregel virke fin viss eine kammen er etthakk feil menpå noen motorer so blir dr litt eller MYE ventil kakklin!!!
Eg bare ville skrive dette som ein STOR sansynlighet så lenge ventil klarin er korektå tenning er korektå plugger er i ården!!!
HÃ¥per dette er til hjelp!!?
Hei eg har STORE lese og skrivevansker - ha tålmodighet med meg!!:-)))
(Eg er OG HYPERAKTIV!!!:-)))
(Eg er OG HYPERAKTIV!!!:-)))