Legg innLagt inn:30 aug 2005 19:58
Hva turbo er du tenkt å ha i den da?
Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
cs2451 skrev:Hva turbo er du tenkt å ha i den da?Det vet jeg ikke.. han som skal hjelpe meg med å skaffe deler skulle sjekke opp med "forhandleren" han bruker. han sa at det er mulig det blir en garret uansett så blir det kulelagra vannkjølt turbo.. men hold dere til topic da?
w00t skrev:sorry. Ble litt riven med..cs2451 skrev:Hva turbo er du tenkt å ha i den da?Det vet jeg ikke.. han som skal hjelpe meg med å skaffe deler skulle sjekke opp med "forhandleren" han bruker. han sa at det er mulig det blir en garret uansett så blir det kulelagra vannkjølt turbo.. men hold dere til topic da?
cs2451 skrev:Det går braw00t skrev:sorry. Ble litt riven med..cs2451 skrev:Hva turbo er du tenkt å ha i den da?Det vet jeg ikke.. han som skal hjelpe meg med å skaffe deler skulle sjekke opp med "forhandleren" han bruker. han sa at det er mulig det blir en garret uansett så blir det kulelagra vannkjølt turbo.. men hold dere til topic da?
w00t skrev:det går sikkert fint.cs2451 skrev:Det går braw00t skrev: Det vet jeg ikke.. han som skal hjelpe meg med å skaffe deler skulle sjekke opp med "forhandleren" han bruker. han sa at det er mulig det blir en garret uansett så blir det kulelagra vannkjølt turbo.. men hold dere til topic da?sorry. Ble litt riven med..men kjører med original kasse jeg.. putter den full av skf lager å håper på det beste
Christian skrev:Hvem av gutta på Sylinderservice er det som skal hjelpe deg da? Lykke til uansett, tror du kommer til å trenge det ...Widar heter han. Det var jo billig for råder
Om du er interessert i H-profil råder har jeg noen liggende ifra prosjektet mitt. De er litt brukt, men helt fine. Selges kr 3500,-
GT4 CS skrev:Prøv og få kontakt med noen innen rally miljøet. I utgangspunktet tåler driverket vårt juling så det holder. Men det er visse ting du kan forbedre også, feks en bra og riktig type gir og diff olje,støpe nye oppheng til diff i polyfleks eller lignende, sørge for at lagernukker til mellomdiff er bra og at motorfester er stive og faste. Tar du deg litt tid mellom girskiftene og ikke pælmer bilen i gir i håp om og tjene noen hundredeler så holder det sikkert. Lest et sted at innmaten i gir og diff tåler 500hk. Men det er jo da en bra kasse. Hadde man bare fått tak i Henning Solberg ville du nokk fått svar, Gundersen Motorsport på Røa har og litt info om bilene, men han kjørte en ren fabriksbyggd rallybil da. 6 trins kasse osv.Jeg får ta meg en tur opp å spørre han etterpå
Men om han kompissen din har bygget noen av disse burde han og kunne få tak i noen i rally miljøet som vet om noen som vet om noen som tilfeldigvis har deler fra en rallybil liggenes eller vet hvor du bestillergrom delene. Orginalt er motorene våres bygget for og klare 450 hk har jeg lest, men topp pakninga er ikke med, ikke dyser eller bensinmpe heller