Hei, kjøpt meg celica gt-four 1991 mod nå. skal til å bestille ny: sprut, turbo, manifolder osv .. får en som driver med rally å som har trimma mange av disse bilene til å gjøre det for meg. men han sa "den midt diffen er nok ikke så gla i 5-600 hk" .da sa jeg: ikke girkassa heller? han sa: njaa... tar det som det kommer
.
men har lest om mange biler på nettet(samme type seff), de bremser 5-600 hk å de kjører med original kasser. hva tror dere? skal altså ha 500+ hk men skal selvfølgelig ikke kjøre med mer enn 2-300 hk til "hverdags", skal altså være hverdagsbil. takker for svar
EDIT: så en med 600 hk i sverige, den hadde original kasse å han kjørte drag race.. det er vel påkjenning? :S

men har lest om mange biler på nettet(samme type seff), de bremser 5-600 hk å de kjører med original kasser. hva tror dere? skal altså ha 500+ hk men skal selvfølgelig ikke kjøre med mer enn 2-300 hk til "hverdags", skal altså være hverdagsbil. takker for svar

EDIT: så en med 600 hk i sverige, den hadde original kasse å han kjørte drag race.. det er vel påkjenning? :S