TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spm. rundt error3 feilen pÃ¥ CD spiller

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#204548  av Syns

Er den virkelig så dårlig @lpher? hmm.. vurderer jo å oppgradere anlegget mitt, for å få litt mer trykk.

Du har ikke bilde av 2-DIN? Montert? :lol:

#204552  av @lpher

Syns skrev: Er den virkelig så dårlig @lpher?
To be quite honest...så er det nok hovedsaklig at tiden har reist fra orginal-spillern ;) Det har mildt sagt skjedd MYE på teknologisiden når det gjelder innebygde forsterkere, radio-deler, og ikke minst cd-mekanismene ETTER at original-spiller i disse bilene ble laget :)
Syns skrev: hmm.. vurderer jo å oppgradere anlegget mitt, for å få litt mer trykk.
Grunnen til at så mange vegrer seg for å oppgradere lyden i IS'en er nok at det er litt mer omfattende enn bare å skifte spillern...som regel ;)
Syns skrev: Du har ikke bilde av 2-DIN? Montert? :lol:
Ikke for hånden dessverre... ;)

#204554  av Syns

@lpher skrev:Grunnen til at så mange vegrer seg for å oppgradere lyden i IS'en er nok at det er litt mer omfattende enn bare å skifte spillern...som regel ;)
Må, eller burde vel bytte ut frontsettet også? Det er vel litt å gjøre hvis man ikke har peiling på slikt? Er det vanskelig å finne nye høyttalere som passer inn der de originale sto?

#213093  av Geir

.
Sist redigert av Geir den 14 mai 2008 21:17, redigert 1 gang totalt.

#213119  av numm

Hei eg har og kjøpt meg ny cd spiller og ramme hos bilsteriospesialisten til min lexus is 200.
Det var lett og få ut den gamle spilleren og den nye inn i ramma, problemet var når ein skal koble til den nye eg fekk bekjed om eg kunne bruke ein toyota iso overgang
men da gjekk ikkje, så fekk eg beskjed at eg måtte koble ut ein forsterker som ligger bak hanskerom heilt til høgre (eg har 2001 mod med cd slott oppe) og legge nye kabler fra der til spilleren.
Dette overlate eg til proffene på bilsteriospesialisten i Bergen som hadde gjort dette før.

#213142  av Geir

Dobbelpost.
Sist redigert av Geir den 14 mai 2008 21:18, redigert 1 gang totalt.

#222843  av lexusrider

no har spillern min klikka. kun radio:(
skjedde etter jeg satte inn varm cd i kald spiller (15-20 minusgrader)

det eneste som fungerer angende cd er at visst jeg trykker på load-knappen så blinker orange lampene noen sekunder.

bilen min er en 2003 mod og med toppmating...

var 3 år i sommer.. er vel garanti etter kjøpsloven på den da...

andre som har den nye spillern som har problem enn? enn bare jeg som er så heldig...

noen tips for å få den i gang i gjenn??

#222846  av csstian

Det er utvidet garanti på den spilleren til 5 år.Så er bare å dra å få deg en ny.

#222854  av lexusrider

hmm ja... har snakka me forhandler... ringe å be han søke i mårra da...

#222933  av Varnes

Har en 99-mod me gammel typen spiller, som tok kveld i januar en gang. Men skikkelig service og go'vilje fra toyota lokalt, gjør at til og med jeg får ny spiller på garantien:) venter bare på leveringa:)

#222956  av Geir

Varnes skrev:Har en 99-mod me gammel typen spiller, som tok kveld i januar en gang. Men skikkelig service og go'vilje fra toyota lokalt, gjør at til og med jeg får ny spiller på garantien:) venter bare på leveringa:)
:)
Sist redigert av Geir den 14 mai 2008 21:18, redigert 1 gang totalt.

#222958  av csstian

Har man en godt tone med Toyota lokalt så er det utrulig hva di kan ordne :wink:

#222965  av lexusrider

snakka me toyota lokalt her i dag... sku fikse det i mårra...

lang leveringstid på spillern din enn??

#222969  av Geir

csstian skrev:Har man en godt tone med Toyota lokalt så er det utrulig hva di kan ordne :wink:
Har hatt begge mine Toyotaer til hver eneste service hos min lokale forhandler. Arvet Corollaen av morfar, og han brukte også samme forhandler.

Jeg får se om jeg kommer noen vei med en god tone, mye overtalelse og diverse :=)

#222989  av @lpher

csstian skrev:Har man en godt tone med Toyota lokalt så er det utrulig hva di kan ordne :wink:
Er MYE som går smoothere enn hva normalt er...med den innstillinga dær...good advise ;)