så da må jeg finne frem de gamle 16" felgene, kjøpe 4 nye dekk å ha på.. sette de på bilen, skifte eksos anlegg, sette på katalysator og ny downpipe, få bilen godkjent og så sette på de nye 17" felgene og så kjøpe nye dekk til dem igjen og skifte eksos anlegg igjen etterpå, alt bare for å få bilen EU godkjent?
Utrolig mye dill for så lite.. bah! får vel ikke solgt dekkene heller dersom jeg kjøper nye. Bortkastede penger

er det ingen muligheter for å få tak i Papirer fra Toyota som sier at bilen ER godkjent med større felgdimensjoner og bredere dekk enn det som står i mitt vognkort da?
For det som står der er jo FEIL! 205-45-16 står som standard på min.... men det er jo fordi det var det som stod på den når den ble importert. Hadde det stått 18" felger på den så hadde den fått det som standard i vognkortet.
Bilen SKAL jo ha bredere dekk bake orginalt, så det må da gå ann å få dette forandret på en eller annen måte? så slipper jeg alt dette styret med tanke på eu kontroll? bilen er jo faktisk MER usikker på veien med det som står i vognkortet enn det som faktisk SKAL være der orginalt..