TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• "Bilmekaniker" banekjøring rudskogen

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#182728  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:19, redigert 1 gang totalt.

#182731  av Fred

Var artig det her ja, ble ganske mange runder. Men uheldigvis kjørte jeg på regummierte dekk, og venstre framhjul tålte ikke alle rundene like godt gitt... Dekkbanen begynnte å løsne, best å gi seg FØR det smalt. Letingen etter gateslicks har startet! Skle ut, spesiellt i langsvingen, mens traction og stabilitets kontroll jobba på spreng... Bedre feste og dieselboks nå, så hjelper det nok! Jeg var ikke den som kjørte saktest idag heller da, så detta går! Hadde rundetider som lå på 1.20 ca, var aldri under det. Hehe, satt med rundetider på telefon mens jeg kjørte, kanskje ikke det mest ideelle, men det funka! Hvis noen tok bilder av den svarte corollan som snegla seg rundt banen, så legg dem ut a! Kunne tenke meg å se hvordan det så ut utpå der!

#182733  av Blyfot

SLETTET
Sist redigert av Blyfot den 19 jul 2006 19:19, redigert 1 gang totalt.

#182738  av Fred

Neineinei...
Veit ikke hvordan eller når dette skjedde, er saksa fra bilforumet.net...
Bilde
Bilde

#182739  av Speeder

Da har jeg også kommet meg hjem etter en velykket dag på banen for min egen del. Tok ingen rundetider i dag, men er rimelig sikker på att den er senket ganske bra fra forrige gang. Egentilig mest fornøyd med å ikke slippe taket på den røde GT4'n i løpet av ti runder.

Forferdelig kjipt det som skjedde på slutten der da, jeg lå kun 3 biler bak da det smalt.(ligger bilder av bilene på siden min)

Noen som har biler av en bulkete celica da? :lol:

Sinsykt oppmøte av ST205, jeg tror jeg talte fem stykk. Det er ST202 som er mest skeldent nå ja... 8)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Flere her:
http://bilder.tvangsinnlagt.no/Rudskogen23-06-06

#182740  av steffen karlstad

legg ut bilder av den svarte speedpart mr2 takk..

gjerne med litt røyk av hjulene...

#182741  av Speeder

ikke helt kalrt desverre.
Bilde

#182745  av Andy_Celica

Det var jeg som hadde den Høyrestyrte celicaen ihvertfal!

#182827  av lasse

Et par bilder fra meg også...

Ingen som har noen flere av meg? (rød MR2 mk2, ikke stylet, og ikke turbo...)
Vedlegg
Rudskogen 23-6 003.jpg
Rudskogen 23-6 003.jpg (302.78 kiB) Vist 1053 ganger
Rudskogen 23-6 012.jpg
Rudskogen 23-6 012.jpg (241.85 kiB) Vist 1047 ganger
Rudskogen 23-6 011.jpg
Rudskogen 23-6 011.jpg (211.32 kiB) Vist 1046 ganger

#182834  av MR2WideBody

Kunne dessverre ikke komme idag, takket være at bilen ikke er like villig som meg.. Men skal komme neste gang isteden

#182846  av 2fastgt4

BRA TREFF DENNE GANGEN OGSÃ….

neste gang kommer jeg uten dattera mi og da kan jeg stå flaggpost også STIRLING.
måtte dra tidlig fordi dattera mi var sliten og grinete.

#182961  av kake

Veldig bra treff ja, men utrolig synd for de 2 som krasja. Føler med de. Det skulle vært separate drifteheat så hadde det kanskje vært ungått. Ble kanskje litt mange på slutten av dagen når køen sto langt utpå parkeringsplassen og det var 20 biler på banen av gangen, men ellers veldig bra. Masse hyggelige toyota folk der også. Det ble 45 runder på meg utpå der så det ble nok kjøring iallefall :)

#183113  av tgr

Oi. Litt treig av meg, men... jeg tok også en del bilder på det treffet, hvorav en god del var av toyota-biler. Her er et par små smakebiter:

Bilde

Bilde

Bilde

Alle bildene finnes på http://bilder.driftfun.com/rudskogen-20 ... bauda_tgr/

Større versjoner av disse bildene (3456x2304) kan bestilles fra emailadressen nederst på logoen hvis ønskelig. Gode tekniske og spennende bilder ligger da på 100 per (med rabatt hvis det kjøpes 3 og oppover), teknisk dårlige eller bilder som alle med amatørkamera kunne tatt koster selvfølgelig nada (og jeg setter høy liste for hva som defineres som "teknisk gode" og "spennende").

#183166  av Magne

Jeg satt på med den røde MR2 Turboen som er avbildet med bare ett lys oppe. Men akkurat da dette bildet ble tatt satt jeg på med Arne REBEL. Og for en syk opplevelse det var. Bilen til Arne gikk mye raskere rundt den banen enn MR2 Turboen med 1.22 bar ladetrykk. Dog kanskje "noe" grunnet R dekka til Arne... eller hva? :P

Det var kjempe morro å få lov til å sitte på rundt banen. Nå har jeg fått enda en innsprøytning for å få min bil igang igjen også! :twisted:

#183175  av tgr

Magne skrev:Jeg satt på med den røde MR2 Turboen som er avbildet med bare ett lys oppe. Men akkurat da dette bildet ble tatt satt jeg på med Arne REBEL. Og for en syk opplevelse det var. Bilen til Arne gikk mye raskere rundt den banen enn MR2 Turboen med 1.22 bar ladetrykk. Dog kanskje "noe" grunnet R dekka til Arne... eller hva? :P
Det var vel ikke den som er avbildet som bilde #3, vel? Den så iallefall ut til å gå rimelig radig, ja!